1.9

29.1K 709 35
                                    

!!!!!!+18 İÇERİK UYARISI!!!!!!!!!



İynnem:Abinler kaç gün sende olacak?(23.57)

Evren:En fazla üç gün.

Evren:Abim o kadar işkolik ki Elis'le bile ne ara çocuk yaptığına şaşırıyorum.

İynem:Sevişerek yapmışlardır başka nasıl yapacaklar.

Evren:Bende el ele tutuşarak yapılıyor sanıyordum zaten sağol aydınlattığın için.

Evren:Biz de mi çocuk yapsak?

İynem:Ölmek için daha çok gençsin Evren.

Evren:O anne olmak içim çok gencim değil miydi?

İynem:Amcam eğer hamile olduğumu öğrenirse selanı okuruz mcsçvösşfkspld

Evren:Çok rahatlattın ya.

İynem:Dur biraz daha rahatlatayım.

İynem:

İynem:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İynem:

İynem:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(00.03)


İynem:Hepsini senin için çekmiştim.

Evren:Bir gün o diri göğüslerinin arasına gireceğim.

İynem:İçime?

Evren:Zorlama beni Ayda.

İynem:Sanal seks?

Evren:Hayır diyeceğimi düşünüyorsan yanlış düşünüyorsun.

Evren:Kaldırdığın gibi indirmelisin.

Evren:

Evren:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(00.15)(Görüldü)

*Evren kişisinden gelen görüntülü arama*

Telefonu açtım ve yatağımın yanındaki komidine yerleştirdim.Ekrana bakınca onu gördüm.Üzeri çıplaktı ve yatağın üzerindeydi telefonu bi' yere sabitlemişti.Çok seksi görünüyordu gri eşormanıyla.Tabi şişkinliğide buna dahildi.

"Çıkar üzerini."dedi arzu dolu bir sesle.

Üzerimdeki tişortu çıkarttım ve yere attım.Sütyen takmamıştım.

"Şimdi söyledikleirmi gözlerini kapatarak kendine uygula ama benim yaptığımı düşünerek."dedi.

Kafamı salladım ve onu dinlemeye başladım.

"Ellerim şortunun yanlarından tutuyor ve onu kilotunla beraber üzerinden çıkarıyor."dedi boğuk bir sesle.

Gözlerimi açtım ve ona baktım.Sertliğini eline almış o da gözlerini kapatarak hayal ediyordu.Şortum ve kilotumu çıkarmıştım.

"Yavaşça bacaklarını aralıyorum ve küçük amına dokunuyorum.Şimdiden ıslanmışsın.Benim için hazırsın.Seni okşamaya başlıyorum."dedi boğuk bir sesle.

Yavaşça kendimi okşamaya başladım.

"Ah!"

"Okşamalarım gittikçe hızlanıyor ve birden bir parmağımı içine itiyorum.Bu sırada da baş parmağımla klitorisini okşuyorum."dedi.

Bir parmağımı içime ittim ve dediklerini bir bir uyguladım.

"İki parmağımı daha deliğine itiyorum ve seni parmaklarımla sikmeye başlıyorum."dedi boğuk bir sesle.

Artık 3 parmağımda içimdeydi ve aşırı zevk veriyordu.

"Parmaklarım gittikçe hızlanıyor ve sana zevk çığlıkları artıryorum bu sırada diğer elim göğsünü okşuyor."dedi.Gelen inleme seslerinden onunda kendini çektiğini anlamıştım.

Elim hızlandıkça inlemelerim artmaya başladı ve Evren'in fısıldadığı cümleler aklımı başımdan aldı.

"AH!Evren geliyorum."

"Boşal güzelim.Parmaklarıma boşal."

Çığlık atarak kendimi bıraktım ve gelen yüksek sesli inlemeden onunda boşaldığını anladım.

Nefesimi düzene sokmaya çalışırken telefonu elime aldım.

"Yataklarımızı pislettik."dedim gülerek.

"Bir gün beraber sadece bir yatağı pisleteceğiz güzelim."dedi o da sırıtarak.

"Duş alsam iyi olacak görüşürüz."dedim ve kameraya öpücük attım.

Bana gülümsedi ve telefonu kapattı.Telefonu yatağa bırkatım ve duş almaya gittim.

İlk sextingimizi yapmıştık.Darısı direkt seks yapmayaydı.

***
Merhabalar!

Nasılsınız?

Yarın ayın ikisi ve ben bu hikayeyi yayımlayalı tam bir ay olacak.Bir ayda nerdeyse 60 bin okunmaya ulaştık ve bu benim için çok büyük bir başarı.Hepinize teşskkür ederim.🖤🖤

Yarın da bölüm atmayı düşünüyorum.Ve dolu bir bölüm olacak.

İstediğiniz sahneler?

Oy ve yorum atmayı unutmayın

Instagrama ve tiktoka beklerim.Kullanıcı adım aynı:wattyazari0

Görüşürüz!

01.02.22

YAKAMOZ-TEXTING+18-(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin