"Anne!Zaten yemekte tanıyacaksın ne bu sorgu sual?"dedim kızgınlıkla.
O kızgınlığın altında biraz utangaçlık mı yatıyor?
Alakası yok.
Tmm inandım.
"Ilk defa bi' damadımla tanışıyorum.Olsun o kadar canım."dedi annem omzunda ki saçlarını geriye atarak.
Yarın Evren'le annem tanışacaktı.Tabii amcam da orada olacaktı.Nedenini sorduğumda 'Erkek erkeğe konuşacağız biz!Bizden kız almak o kadar kolay değil!" diyerek kıskançlık moodunu tekrar açmıştı.
Sadece amcam da değil yengem Elif ve Bora-Elif'in abisi-de orada olcaktı.Tabi birde Alpay vardı.'Bacanağımın kıvranışını izlemeye geleceğim.'diyerek Evren'le dalga geçmişti ve Ayla da onu 'Sen kendi kıvranışını düşün bence diyerek.' susturmuştu.İdolumsun Ayla.
Tanışma için erken diye düşünmüştüm başta ama hayat çok kısaydı ve ben bunu bire bir deneyimlemiştim.Evren'in yaralandığı haberini aldığım da geç kaldığımı düşünmüştüm.Ama hayat bana onu geri vermişti.Bu evrenin bir şekilde bana 'Hayat kısa aşk her insanı bulmaz.' mesajıydı.Yani en azından ben öyle düşünüyordum.
Hayatın da verdiğin en doğru karar.
"Ne iş yapıyo bu çocuk?"dedi annem bana bakarak.
Ona 'Ciddi misin?' bakışı attım.Çünkü Evren'in mesleğini biliyordu.Nasıl tanıştığımızı da biliyordu.
"Ne?Adet yerini bulsun diye şey ettim."dedi annem gözlerini kısarak.
"Anne zaten sana her şeyi anlattım."dedim bıkkınlıkla.
Birden annem aklına bir şey gelmiş gibi gözlerini fal taşı gibi açtı.
"Kız!Annesinin haberi var mı sizden?"dedi annem.
"Hayır daha bilmiyo ama kız kardeşi ve abisi biliyo."dedim.
Bana gözlerini kısarak baktı ve gözleri boynuma indi.
Hassiktir.Sen kapatıcı sürmedin mi?
Unuttum!
Birden yerimden kalktım ve hızlı hızlı odama ilerlemeye başladım.Bu sırada annem arkamdan bağırıyordu:
"İynem bak sakın korunmayı unutmayın!"
Size ek iş olarak domateslik yaptıpımı söylemişmiydim?
Odama girdim ve yatağımın üstüne oturdum.
O sırada yatağın üzerinde ki telefonum titremişti.
Telefonu elime aldım.Mesaj Evren Ali'dendi.
Mavera:Benim güzel sevgilim ne yapıyormuş?(12.01)
Mavera:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZ-TEXTING+18-(TAMAMLANDI)
ChickLitİynem bir gün arkadaşının numarasını yanlış tuşlarsa ne olur? Görelim... *Fotoğraf* Evren:Sen bana bunları atıyorsun ama bunun yüz yüze gelmesi de var. Iynem:Bende yüz yüze gelince yaşanacak şeylere zemin hazırlıyorum işte.