1.5

40.7K 948 59
                                    

"Şimdi o kadar yol gittin ve sevişmediğiniz?"dedi Ayla sorarcasına.

Sabah Evren'de kahvaltı yaptıktan sonra eve gelmiştim.Ben dus alayım falan derkende Ayla gelmişti.Şimdi hem kahve içip hemde dünü konuşuyorduk.

"Ben istemedim.Daha erken olduğunu düşünüyorum.Daha ona karşı olan duygularımdan emin bile değilim.Kendimden emin olmadan böyle birşey yapmak yanlış geldi."dedim düşünceli düşünceli.

Ondan hoşlanıyordum,evet.Ama ondan mı hoşlanıyordum yoksa bedeninden mi işte buna emin değildim.Birseyden emin olmadan da birşeyler yaşamak istemiyordum.Bu hem onu hem beni kırardı.

"Neden bu kadar düşünüyorsun ki?Alt tarafı sex yapacaksınız.Çok abartıyorsun."dedi.

"Sex sadece cinsel bir ihtiyaç değil benim için.Sevdiğim insanlarla yapmak istiyorum ve duygusuz bir sexle duyguların da içinde olduğu bir sexsin arasında çok fark var Ayla.Bunu en iyi senin bilmen lazım."dedim bende.

Ayla ve Alpay ilk başta yatak arkadaşıydi ve bu zamanla aşka evrilmişti.Bunu en iyi onun bilmesi daha doğaldı.Onun benim gibi kuralları yoktu.Sexi herkesle yapabilirdi.Zevk alsa yeterdi onun için.Ama bu Aloya'dan önceydi.Şimdi ďüşüncüleri sadece Alpay'a evrilmişti.

"Seni anlıyorum.Evet,sevdiğin bir erkekle sex yapmayla rastgele biriyle sex yapmak arasında büyük farklar var.Ama sen daha kendinden emin değilsin ki.Ne yapacağını kestir öyle hareket et.Ben ne komutanımın üzülmesini nede senin üzülmeni istiyorum." dedi hafif bir tebessümle.

"Duygusal duygusal konuşupta beni ağlatma."dedim kolumun altındaki yastığı ona fırlatarak.

Bana sadece gülümsedi ve sabahtan beri izlediği kahveyi izlemeye başladı.

Ben ikizimi tanıyordum ve onda bir haller vardı.Normal de bu kadar duygusal olduğum için benimle dalga geçmesi gerekiyordu.Ama yapmamıştı.

Oturduğum tekli koltuktan kalktım ve yanına ilerlemeye başladım.Evimde küçük vir köşem vardı.Ikili bir koltuk ve iki tane de tekli koltukla,birde küçük beyaz bir sehpa ile süslemiştim.Bir nevi sohbet köşesi tarzında birşeydi.

O ikili koltukta oturuyordu.Yanına oturdum ve bana bakmasını sağladım.

"Neyin var?"dedim onu inceleyerek.

"Yok birşeyim.Olması mı gerekiyor?"dedi tek kaşını kaldırırcasına.

"9 ay aynı karnı paylaştığım insan da beni kandırmaya çalışıyorya ben herkesten herşeyi beklerim."dedim drama quenn edasıyla.

"Kekoluğun ve oyunculuğun birleşince aşırı katlanılmaz oluyorsun."dedi yüzünü buruşturarak.

"Anlat hadi.Şuan konu sensin ben değil.Çevirme konuyu."dedim bende.

Içli bir nefes çekti içine.

"Alpay..."dedi.Devam etmesini bekliyordum.Nasıl anlatacağını kestiremiyor gibiydi.

"Alpay'a amcama ilişkimizi söyleyelim dedim.Bu gizli saklı buluşmalar,sürekli yalan söylemek zorunda kalmam beni çok zorluyor.Ben yalandan nefret ederim ve bu aralar yalanın kız kardeşi gibiyim.Bundan yorulduğum için anlattım hepsini Alpay'a ve daha erken olduğunu söyledi.Baya bir kavga ettik ve..."dedi ve nefeslendi.

"Ona korkaksın dedim.Ne kadar ölümle her saniye burun buruna olsanda sen tam bir korkaksın dedim.Ilk başta dediklerimi idrak etmeye çalıştı ve artık o da bağıyordu.Bana ona nasıl bu tabire yakıştırdığımı sordu.Bende hareketlerinden sadece bunu çıkarabildiğimi söyledim.Gene uzun bir tartışma yaşadık.Bana eski hayatımı özledimi söyledi.Ben eski hovardağılımı özlediğimi söyledi.Benim için orada ipler koptu ve ona tokat attım."dedi sonlara doğru titreyen sesiyle.

YAKAMOZ-TEXTING+18-(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin