En son bu duygu ne zaman yaşadığımı bilmiyordum.
Küçüktük,ilkokul ikinci sınıfa gidiyorduk.Okuldan çıkıp eve geldiğimizde annem ağlıyordu.
Hemen annemin yanına gidip neden ağladığını sormuştuk.
'Baban...'demişti ağlayarak.Devamını getirmesine bile gerek kalmamıştı.Her ne kadar yaşımız küçük olsa bile bazı şeyleri idrak edebiliyorduk.
Ölüm gibi.
Ayla'nın hemen gözleri dolmuştu.Ama ben tepkisiz bir şekilde kaskatı kesilmiştim.Babamın giderken bana nasıl sarıldığı aklıma gelmişti.Saçlarımı koklayarak öpüşü,seni seviyorum diyerek veda edişi.
Sonradan babamın ağır yaralandığını öğrenmiştik.Babam onu atlatmıştı ama ölüm hep yanındaydı.Yol arkadaşıydı belki de.
Evren gelecekti.
4 hafta 4 gündür görevdeydi.Görevini tamamlamıştı.Timiyle beraber geliyordu.Ve ben kardeşimden çok belki de onun için endişelendiğimi fark etmiştim.
Amcamdan haber almıştım.Bir saat sonra burada olacaktılar ve ben haberi alır almaz hazırlanmaya başlamıştım.
Beyaz bir crop altına da gül kurusu renginde saten yırtmaçlı uzun bir etek giymiştim.Yırtmacı neredeyse 2 karış üstündeydi.Tek bantlı küçük topuklu şeffaf bir topuklu gitmiştim.Zincirli uzun bir çanta alarakta kombinimi tamamlamıştım.
Makyaj masasına oturdum ve yüzümü nemlendirmeye başladım.Yüzüm nemlendiriciyi emdikten sonra bb kremimi aldım ve yüzümün belirli yerlerine sıktım.Bb kremi dağıtıp far paletini elime aldım.Koyu pembe ve krem rengi farı karıştırıp tatli bir pembe elde ettim.Farı gözüme dağıttım ve ince kuyruklu bir eyeliner çektim.Son olarakta pembe bir lipglossla makyajımı tamamladım.
Hazırlanıp evden çıktım ve arabama bindim.Karargaha gidecektim.Amcam gelmemi istememişti ama ben gidecektim.
Evren'i çok merak etmiştim.Gerçekten merak etmiştim.Birde...Belki de...
Özlemiştim.
Onu çok özlemiştim.
O beni tanımıyordu ama ben onu tanıyordum.Hiç yüzyüze konuşmamıştık.Yakışkıklı bir adamdı.Hemde çok.Kıvırcık saçları.Hafif elaya kaçan gözleri...
Aklım karışıyordu.Şimdilik bunu düşünmemeliydim.
Onu sadece uzaktan görmüştüm ama genede etkilenmiştim.Bir gün ona yanlışkla mesaj atmıştım ve bu raddeye geleceğimizi düşünememiştim.
Ayla ikizimdi ama ayrı yumurta ikizleri olduğumuz için anlaşılmıyordu ikiz olduğumuz.O yüzden onun kardeşi olduğumu anlamamıştı.
Bana karşı ne hissediyordu bilmiyordum.Bedenimi seviyordu.Ama sadece bedenimi.Bunu düşününce canım yandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZ-TEXTING+18-(TAMAMLANDI)
ChickLitİynem bir gün arkadaşının numarasını yanlış tuşlarsa ne olur? Görelim... *Fotoğraf* Evren:Sen bana bunları atıyorsun ama bunun yüz yüze gelmesi de var. Iynem:Bende yüz yüze gelince yaşanacak şeylere zemin hazırlıyorum işte.