Hayatım boyunca çok fazla sevgilim olmamıştı.Bir insandan hoşlanmazsam sevgili olmazdım.Bu yüzden sadece iki tane olmuştu.
Ilk sevgilim lise üçüncü sınıfta olmuştu ve onu gerçekten seviyordum.Ergenlik ilişkisi diye adlandırabilirmiydim bilmiyorum ama ona çok bağlanmıştım o zamanlar.Sonra beni aldatmıştı ve bu benim için çok aşağılayıcıydı.
Onun beni aldatması benin için büyük bir acıydı.Ama şimdi düşününce iyi ki aldatmış diyordum.
Lise zamanlarında özgüvenim hiç yoktu.Çok zayıftım.En küçük bedeni alınca bile bol geliyordu.Bu arkadaşlarım arasında dalga konusu oluyordu.Her ne kadar şaka yaptıklarını iddia etselerde gene de buna içerleyip depresif bir havaya giriyordum.
Onun beni aldattığı zamanlar okulun bitimine denk geliyordu ve ben annemle konuşarak diyetisyen eşliğinde kilo almıştım.Bu özgüvenimi yerine getirmişti.
12. sınıf başlarında çok peşimden koşmuştu ama hiç yüz vermemiştim.
2. sevgilim beni aldatmamıştı.Onunla gayet medeni bir şekilde ayrılmıştık.İlişkiyi bitirmek istediğini artık yapamadığını söylerek benden ayrılmıştı.Çok üzülmemiştim.Ondan sadece dıs görünüşü için hoşlanıyordum ve o bunu biliyordu.
Benden ayrılma nedenini hiç öğrenememiştim.
Şimdi Evren'e karşı duygularım vardı ve eski ilişkilerimle karşılaştırınce basit bir sevgi olarak gelmiyordu.
Aşıksın diyorum sana aşııık.
Aşk hemen birden olurmu ki?
Olur.Olur bal gibi de olur.
Evren'le göz göze gelince dünyam durmuştu sanki.
Gözleri çok güzeldi.
Ayla'nın odasına gelmiştik ve temizlenmek için duşa girmişti.
"Sen neden geldin?"dedi Ayla.Duştan çıkmıştı ve üzerini giyiniyordu.
"Biraz mantıkla anlarsın bence.Tabi varsa."dedim sırıtarak.O sütyenini takarken bende odasını karıştırıyordum.
"Senin mantıklı halin buysa mantıksız halini düşenemiyorum bile."dedi göz devirerek.Siyah dar tişortunu yatağın üzerinden aldı ve giydi.Altına havuç paça buz mavisi bir kot giydi.
"Evren komutan için mi?"dedi aydınlanmış gibi.Bu sırada saçlarıni kurutuyordu.Sarı saçları omuz hizasındaydı ve ona yakışıyordu.
Ikizim diye demiyorum çok salaktır.
Ona 'sen benimle ikizsin nasıl bu kadar salak olabilirsin' bakışı attım.
Göz devirdi ve deri ceketini giyip botlarına uzandı.
"Temmuz ayındayız ve sen ceket giyiyorsun."dedim ona uzaylıymış gibi bakarak.
"Güzel duruyo."dedi aynadan kendine bakarak.Taş gibi hatun Alpay'ın zevki güzelmiş.
"Hadi gidelim artık.Seni bekliyorum iki saattir."dedim ayağa kalkarak.
"Beklemeseydin.Sanki sana kim gel dedi."dedi.
"Pardon unutmuşum 'ENİŞTEM!' için gelmiştin."dedi 'eniştem' kısmına baskı uygulayarak.Bu sırada odadan çıkıyorduk
"Kaşınma istersen Ayla yoksa amcamın kulağına bişeyler gitmesini istemeyiz."dedim sinsice.Öğrenirse Alpay'ın ruhuna el-fatiha.
Gözleri birden kocaman oldu ve ağzına görünmez bir fermuar çekti.Odadan çıkıp karargah çıkışına ilerlemeye başladık.
"Annemi arasana benim telefonum kapanmış,meraklanmasın şimdi."dedi çıkış kapısına vardığımızda.Elimi çantama attım.Hayır atamadın.
"Odanda kalmış.Alayım da geleyim.Bekle beni."dedim oflayarak.Odaya dönmek için merdivenleri çıkmaya başladım.
Ne bu unutkanlık?Aşk bu kadar mı boyadı gözünü?
Ne aşkı ya!?
Odaya girdim ve çantamı alarak çıktım.Kafamı kaldırdığımda ilerdeki odadan çıkan Evren'i gördüm.Deri ceket bir insan da en fazla bu kadar seksi durabilirdi.
Telefonunu cebine koyarken beni gördü.Siyah diz kapakları hafif yırtık bir pantolon giymişti.Beyaz vücudunu saran bir tişortla gayet uyumlu duruyordu.Postalları unuttun.
Çok seksiydi.
Libidom ve ben yükseliyoruz.
Bana doğru ilerlemeye başladı.
Kime!?
Bana.
Lan niye kalbin bu kadar hızlı atıyor!?
Sakin olmalıydım!
Olmazsan bayılcaksın zaten.
Heyecanımı yenerek ona doğru ilerlemeye başladım.Benim onu süzdüğüm gibi o da beni süzüyordu.Eteğimin yırtmacını görünce kaşları çatıldı.
"Baya iddialıyız diyosun yani."dedi eteğime bakarak.Kasları çatık*
"Seni taklit ediyorum diyorum yani."dedim göz kırparak.
"Bu iltifattı galiba."dedi hafifçe gülerek.
"Bana karşı düşüncelerin iyiyse yani evet iltifattı."dedim iki adım ona yaklaşarak.Aramızda bir adımdan az mesafe var.Gözleri saniyelik olarak göğüs çatalıma indi ama hemen gözlerini çekti.
"Sana karşı düşüncelerimi bilsen yanıma bile yaklaşmazsın."dedi gözlerime bakarak.
"Demek öyle."dedim gözlerimi dudaklarına indirerek.
"Öyle."dedi hipnoz olmuş gibi.
Yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve fısıldadı:
"Neden Albay'ın yeğeni olduğunu söyelemedin?"dedi.Uzaklaş!Uzaklaş!
Eğer biraz daha böyle kalsaydık bayılcaktım.
"Ne önemi vardı ki?"dedim bende fısıldayarak.
"Çok önemi vardı."dedi.
Yüzümü yüzüne daha fazla yaklaştırdım ve dudaklarına uzandım.Gözlerini kapattı.Tan dudaklarımız temas edecekken durdum ve dudaklarına fısıldadım.
"Haber vermeden göreve gittiğini unutmadım Evren.Ve biliyomusun unutturman çok zor olacak."dedim ve dudaklarımı yeni sakal çıkmaya başlayan yanağına sürttüm.
Geri çekildim ve yanından geçerek yürümeye başladım.
Nasıl kalp krizi geçirmedin?
Bilmiyorum!
Karargahtan çıktım ve Ayla'nın yanına ilerlemeye başladım.Arabamın yanında bekliyordu.Arabaya bindik ve arabayı çalıştırdım.O sırada gözlerim kapıya kaydı.
Evren oradaydı ve keskin gözlerle ve hafif bir tebessümle bana bakıyordu.
Camı açtım ve gaza basmadan önce ona göz kırptım.
Hayatımda gördüğüm en cesur kadın diye geçirdi içinden adam.
***
Merhabalar!Biraz geç oldu kusura bakmayın.
Nasıl sizce bölüm.
+18 birşey yazmadım çünkü zamanı değil diye düşündüm.Belki öpücük olur dedim ama daha birbirlerini hiç tanımıyorlar.
Iatediğiniz sahneler neler?
Oy atmayı unutmayın lütfen.
15.01.22
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZ-TEXTING+18-(TAMAMLANDI)
ChickLitİynem bir gün arkadaşının numarasını yanlış tuşlarsa ne olur? Görelim... *Fotoğraf* Evren:Sen bana bunları atıyorsun ama bunun yüz yüze gelmesi de var. Iynem:Bende yüz yüze gelince yaşanacak şeylere zemin hazırlıyorum işte.