2.2

29.7K 660 92
                                    

!!!!+18 sahne bölüm başındadır diğer uyarıya kadar dilerseniz geçebilirsiniz.!!!!

Dudaklarımın üzerinde hareket eden hırçın dudaklarla inledim.

Asansörden beri öpüşüyorduk çünkü eve gelene kadar dayanamamıştı beyefendi.Bir eliyle kapıyı açmaya çalışırken diğer eliyle belime sarılmış beni kendine çekiyordu.

Kapıyı açamayınca benden ayrıldı.

"Bu nasıl kapı amına koyayım!?"dedi ve kapıyı açtı.

"Koyacaksın zaten de biraz sabretsen bu kadar uğraşmazdın bence."dedim gülerek.

Beni içeri çekti ve kapıyı kapatarak sırtımı kapıya yasladı.Dudaklarını dudaklarıma yapıştırmayı unutmamıştı tabii...

Yedi bitirdi lan seni.

Aceleyle üzerindeki cekefi çıkarmaya başladım çünkü benimde sabrım kalmamıştı.Biran önce onu istiyordum.

Ceketini çıkardı ve tekrar dudaklarımı dudaklarına mühürledi.Ellerini bacaklarıma koyarak okşamaya başladı.

"Kucağıma çık."dedi ve kollarımı iyice boynuna sararak bacaklarımı beline doladım.Kucağınfa ben varken ilerlemeye başladı.Dudaklarımdam ayrıldım ve dudaklarımı boynuna ilerlettim.Boynunu emerken inledi.

"Morartacaksın."dedi ve kalçama şaplak attı.Bacaklarımı beline doladığımdan dolayı kalçam neredeyse ortadaydı.

Odasına girdiğinde beni yatağa bıraktı ve dudaklarıma yapıştı.Ellerim aceleyle gömleğinin düğmelerini buldu.Bir türlü açamıyordum.Dudaklarından ayrıldım.

"Bu sikik şey neden açılmıyor!?"dedim ve gömleğin yakalarından tutup ikiye ayırdım.Evren'in ilk önce gözleri irileşti sonraysa sırıttı.

"Sabırsız..."dedi alayla.

Ve tekrar dudaklarıma yapıştı.Eli yavaşça kolumun altına kaydı ve fermuarı aşağı indirdi.Elleri omzuma çıktı ve elbiseyi yavaşça üzerimden sıyırdı.Bu sırada dudaklarımız ayrılmıştı.Ayağa kalktı ve yatakta sere serpe uzanan bana baktı.

"Neden bu kadar güzel olmak zorundasın ki?"dedi dudaklarını ısırarak.Gözlerinden hayranlık akıyordu.

Dizlerimin üzerinde ayağa kalktım ve ona yaklaştım.Yatapın dibinde ayakta dikiliyordu.Ellerimi kemerine uzattım ve  yavaşça açmaya başladım.

Çıldırtıcı bir yavaşlık.

"Ayda ben sabırlı bir adam değilim."dedi Evren dişlerinin arasından.

Gülerek kemeri çıkardım ve pantolunun da düğmesini açarak kalçasından sıyırdım.Gerisini kendi hallederek baksırını ve pantolonunu çıkarmıştı.Büyüklüğünü her gördüğümde gözlerim irileşiyordu.Bana göre tahminen 23 santimdi.

Bence 25.

Elimi erkekliğine sardım ve sıvazlamaya başladım.Parmaklarım birleşmiyordu.Gözlerimi yukarı kaldırarak ona aktım ve yavaşça dilimi ucuna değdirdim.Derin bir şekilde inledi.

YAKAMOZ-TEXTING+18-(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin