"Bavulu tutar mısın sevgilim?"dedim çantamdan evin anahtarını bulmaya çalışırken.
İstanbul'a gelmiştik ve şuan benim burada öğrenciyken kaldığım stüdyo daireye gelmiştik.Evin anahtarını çantamdan buldum ve açarak içeri geçtim.Evren'de peşimden geldi.
"Neden otele yerleşmediğimizi hala merak ediyorum."dedi Evren dairenin küçüklüğüne bakarken.
"Bu kadar kısa zamanda rastgele bir otele yerleşmek zorunda kalırdık ve ben bilmediğim yerde rahat olamam sevgilim."dedim dairenin camını açarken.Kapıdan girildiğinde hemen karşıda bir pencere vardı.Tek odalı bir yerdi ama bu oda genişti.Çünkü içinde mutfak çalışma odası yatak ve banyo vardı.Kapıdan girince çalışma odası sağınızda banyo solunuzda kalıyordu. odamın üstünde yatağım vardı.Çalışma odamın tam karşısında da banyo.Mutfakta çalışma odasının sağındaydı.Banyonun yanında bir oşluk vardı ve ben o boşluğu tekli ve ikili koltukla doldurmuştum.Televizyon yoktu çünkü izlemiyordum.
İzlesene ya nede olsa töre namus intikkom dizileri çok...
"Sen şimdi üniversitedeyken dört yıl boyunca burada mı kaldın?"dedi Evren ikili koltuğa kendini atarak.
"Evet.Neyse şuan konumuz Elis üniversite hayatım değil.Bi' arasana Adal'ı."dedim ve çantamı yere koyarak tekli koltuğa attım kendimi.
"Alo?"dedi ve karşı tarafı dinlemeye başladı.
...
"Tamam sakin ol."dedi gülerek.
...
"İnşallah.."dedi iç geçirerek.Bakışları bendeydi.
"İyi değil mi şuan?"
...
"Tamam biz bir saate ordayız."dedi.
"Nasılmış Elis?Bebek iyi mi?Adal ne dedi?"dedim bir sürü soru sıralayarak.
"Hepsi çok iyi.Sakin ol.Milda Beliz da çok iyi yengesi."dedi sonlara doğru benimle alay ederek.
"Milda Beliz?Yengesi?"dedim anlamayarak.
"Kendisi yeğenimiz olur.E normal olarakta sende yengesi."dedi gözleri ışıldarken.
Ona sadece gülümsedim ve hazırlanmak için ayağa kalktım.Akşam zaten duş alıp yatmıştık gerek yoktu o yüzden direkt valizi açtım ve içinden nude rengi kare yaka bir uzun kollu bluz ve deri kahverengi bir etek aldım.Minik bir yırtmacı vardı.Nude rengi bir çanta ve kare burun nude rengi bir kalın topuklu ayakkabı aldım.Boynuma altın kalın zincirli bir kolye aldım ve açık saçlarımı tarayarak yarım atkuyruğu yaptım.Makyaj yapmadım çok fazla.Sadece dudaklarımın kuruluğu gitsin diye pembe bir lipbalm sürdüm ve rimel sürerek tamamladım.Göz altlarımı kapatmayı unutmadım tabii.
Evren ben hazırlanana kadar telefona bakmıştı.
"Hadi Ayda çocuk sen hazırlanana kadar 18 yaşına geldi."dedi telefondan kafasını kaldırıp bana bakarak.Sonra beğendiğini belirten bir ıslık çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZ-TEXTING+18-(TAMAMLANDI)
ChickLitİynem bir gün arkadaşının numarasını yanlış tuşlarsa ne olur? Görelim... *Fotoğraf* Evren:Sen bana bunları atıyorsun ama bunun yüz yüze gelmesi de var. Iynem:Bende yüz yüze gelince yaşanacak şeylere zemin hazırlıyorum işte.