2.6

19.2K 608 114
                                    

1 yıl sonra

"Dadadada..."

"Seni ısırırım."

"Dadadabab."

"Sen baba demeye çalışıyosun galiba."

"Ane!"

Gülerek kafamı  boynuna gömdüm.Milda'yla oynuyorduk ve o kadar tatlı sesler çıkarıyorıyordu ki her yerini ısırasım geliyordu.Elis bana bırakmıştı çünkü hanımefendi Adal'la kendine ayıracak vakit bulamıyormuş.Ne yapacakları az çok tahminimdeydi de işte...

Aslında gayet keyfim yerindeydi çünkü Milda tam bir şeker pareydi.Evren duş alıyordu çünkü dün gece sevişmiştik ve sabah kalktığımızda kapının çalması biraz şoke etmişti çünkü ikimizde çıplaktık.Benim hemen üzerime bir şort ve Evren'in tişortunu geçirmemle kapıyı açmam bir olmuştu ve Elis kapıda beni öyle görünce anlamıştı halimizi ama çocuğu birden kucapıma bırakıp 'Yengesi prensesim seni ve amcasını özlemiş bende kırmadım prensesimi.Öğleden sonra alırım.'demiş ve kaçarcasına gitmişti.

Azmış bu.

"Yede..."

"Yengem!"dedim her yerine öpücük bırakarak.O kadar tatlıydıkı ısıracaktım gerçekten.Mavi gözleri,beyaz teni ve simsiyah saçlarıyla bir şaheser gibi duruyordu.

"Ama didek."

"Amcana gidelim gitmesine de müsatimi acaba."dedim ve Milda'yı kucağıma alarak salondan çıktım.Yatak odasının kapısına geldiğimde kapıyı çaldım ve içerden 'Gel' sesini duyunca girdim.Evren eşofmanını giymişti ama üstü çıplaktı.Milda amcasını görünce çığlık attı ve kollarını direkt ona uzattı.

Bu hareket bi' tık kırdı bizi yalnız Milda hanım.

Evren gülerek Milda'yı kucağına aldı ve Milda küçük dudaklarıyla Evren'in sakallarına öpücük kondurmaya başladı.

Evren gülerek Milda'yı kucağına aldı ve Milda küçük dudaklarıyla Evren'in sakallarına öpücük kondurmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu görüntü o kadar güzeldiki gözlerim doldu.Acaba bizim bir çocuğumuz olsa istermiydi?N'olur istesindi.

Söylemelisin.

Biliyorum.

"Ama.."

"Amcam!Prensesim."dedi Evren kafasını Milda'nım boynuna gömerek.Milda kahkaha atarken Evren'de onunla beraber gülüyordu.

Fotoğraflarını çekip Elis'e attım,illa görürdü.

●●●●●
Aynada son kez kendime bakarak gülümsedim.Kahverengi göğüs deoktesi dantellerden olşan ve baya derin olan kalçamın iki karış altında biten bir elbise giymiştim ve topuklu ayakkabı olarakta kare bir ince ve yüksek topuklu kırmızı bir ayakkabı gitmiştim.Saçımı yukardan salaş bir topuz yapıp öne hafif saçlar çıkararak doğallaştırmıştım.Makyajimda sadece kırmızı ruj ve rimelden oluşuyordu sadece gözümde kahverengi çok ince bir eyelinerda vardı.

YAKAMOZ-TEXTING+18-(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin