Yumuşak yastığın üzerinde kafamı biraz oynattım.Burnuma çam ve kurutulmuş limon kabuğu kokusu geliyordu.
Ilk defa aldığım bir koku olduğunu fark edince kaşlarımı çattım.Yastığım hareket etti ve kafam biraz aşağı kaydı.
Yastığın hareket mi etti?
Lan!?
Birden gözlerimi açtım ve nerede olduğumu idrak etmeye çalıştım.Sonra dün gece aklıma dank etti.
Kaskatı kesildim.
Ben sevmediğim bir erkekle ilişkiye girmezdim ve onunla yatmasamda sevişmiştim.
Ne yapacağımı veya ne yapmam gerektiğini kestirmeliydim.En iyisi sakince düşünüp karar vermekti.Şuanlık ondan uzaklaşacağım bir durum yoktu.
Kafamın boyun girintisinde olduğunu fark ettiğimde kokunun nereden geldiğini anladım.Rahatlatıcı bir kokusu vardı.
Dudaklarımı boynuna sürttüm ve hafif bir öpücük bıraktım boynuna.Kafamı boyun girintisinden çıkardım ve Evren'e baktım.Düzenli nefesler eşliğinde uyuyordu.
Uyurken yüzü çok tatlıydı.Yüz hatları çok sert değildi.Sert kişiliği duruşu ve gözlerinden geliyordu.Ve gözleri kapalıyken çok tatlıydı.
O sertlik bize sökmez kızım yalnız!
Sertlik sökmeyecek zaten sokacak.
Sus be terbiyesiz.
Olur olur yeriz yeriz.
Elimi Evren'in saçlarına uzattım ve yavaşça alnını kapatan saçlarını çektim.Saçları kıvırcıktı ve benim çok hoşuma gidiyordu.
Biraz Evren'in saçlarıyla oynayıp oyalandıktan sonra yataktan kalktım ve banyo olduğunu düşündüğün kapıya ilerledim.Tahmin ettiğim gibi banyoydu.
Altımda sadece kilotum olduğu için onu çıkarttım ve hemen duşa girdim.Şahsen çekinmiyordum.Adam vücut tomografimi çekmişti dün.Banyosunu kullanmaktan çekinmeyecektim.
Arsızım demiyorsun da.
Aynen ondan.
Kısa bir duş alıp hemen çıktım ve aynanın yanındaki dolaptan havlu alarak bedenime sardım.Banyodan çıktım ve Evren'in dolabına ilerlemeye başladım.Evren hala uyuyordu.Giyinme odası yoktu dolabı vardı.
Alt çekmeceklerden bir tanesi açtım ama orada saatleri vardı bir üstünü açtım kemerleri vardı.Dolap dediğime bakmayın gerçekten büyüktü.Bir üstünü açınca çoraplarıyle karşılaştım ve en üsttekini açınca boxerlarıyla karşılaştım.Istediğimi bulmuştum.Boxer aldım bir tane ve tişort aramaya koyuldum.
Dolabın kapağını açtım ve bakınmaya başladım dördü sağda dördü solda olmak üzere toplam 8 raf vardı.Ortada da askılık vardı.Sol taraftan 2. ve 1. rafta tişortları vardı.Beyaz bir tane aldım dolabı kapattım.
Havluyu bedenimden düşürdüm ve siyah boxerla beyaz tişortu üzerime geçirdim.
Yatağa baktım ve Evren'in hala uyuduğunu gördüm.Ben uyanalı neredeyse bir saat olmuştu galiba.
Adamı nasıl yorduysak...
Bence en güzel yorgunluğu bu.
Evren'e son birkez göz atarak odadan çıktım ve koridor boyunca yürümeye başladım.Evren'in odasının yanında bir tane daha oda vardı.Ama odaların kapılarının arasında neredeyse 6-7 metre mesafe vardı.Garip duruyordu.Galiba misafir odası gibi birşeydi.Biraz daha ilerleyince kapının oraya gelmiş oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZ-TEXTING+18-(TAMAMLANDI)
ChickLitİynem bir gün arkadaşının numarasını yanlış tuşlarsa ne olur? Görelim... *Fotoğraf* Evren:Sen bana bunları atıyorsun ama bunun yüz yüze gelmesi de var. Iynem:Bende yüz yüze gelince yaşanacak şeylere zemin hazırlıyorum işte.