19

23 5 0
                                    

Norisya masuk semula biliknya setelah berjumpa dengan Airin tadi. Namun hatinya masih tidak tenang memikirkan adiknya.

Jadi, Norisya bersiap untuk pergi ke rumah Sufian untuk mendapatkan nasihat daripadanya. Dia tidak boleh duduk diam selagi masalah ini tidak dapat diselesaikan.

Sesampainya Norisya di depan pintu rumah Sufian, dia terus menggunakan kunci rumah teman lelakinya itu untuk membuka kunci pintu.

Tok tok tok. Norisya mengetuk pintu terlebih dahulu sebelum membuka pintu rumah bagi menunjukkan kedatangan dia ke sana.

Kelihatan Sufian sedang duduk di sofa. Mata Norisya tertumpu ke arah tubuh Sufian yang tidak berbenang itu. Perlahan-lahan dia mendekati Sufian.

Dia tak dengar ke aku datang ni?

"Pian"

Bahu Sufian terhenjut mendengar seseorang memanggil namanya, pantas kepalanya menoleh ke arah Norisya.

Terbuntang mata Norisya dibuatnya. Jantungnya berdegup kencang kala itu. Dia mulai berasa seram sejuk. Sufian ketika itu sedang 'bermain sendiri'. Tubuhnya hanya bersarungkan seluar dalam saat itu.

Pantas Norisya berlari keluar dari rumah itu. Tanpa disangka, Sufian bangkit berdiri dari sofa lalu berlari mengejarnya. Norisya berjaya keluar dari rumah, baru saja dia ingin menjerit untuk meminta pertolongan namun tangan Sufian lebih pantas menutup mulut Norisya.

Dia dapat merasakan lendiran yang tertekap dibibirnya. Mata Norisya kini beralih memandang Sufian yang hampir bogel sepenuhnya. Dia cuba berusaha untuk melepaskan diri dari Sufian namun kudratnya tidak dapat menandingi kudrat seorang lelaki.

Sufian menarik Norisya masuk ke dalam rumah sejurus mengunci pintu rumahnya. Norisya cuba mengambil kesempatan tersebut untuk mencapai kuncinya dari kocek seluar. Norisya mengangkat tangannya untuk mencucuk kepala Sufian menggunakan kunci tadi, namun Sufian lebih pantas mengelak dan menepis kunci tadi sehingga terlepas dari genggamannya.

"Sya, Sya nak bunuh Pian ke?"

"Ape kau nak buat ha??!"

"Sya tak sayangkan Pian lagi ke?"

"Lepaslah, gila!!"

Sufian menolak Norisya sehingga dia terhempas di atas sofa. Sufian menindih tubuh Norisya perlahan. "Kan aku dah cakap tadi, tak payah datang sini. Sekarang dah larut malam. Tapi kau tak nak dengar"

"Awak, jangan macam ni. Tolongggg" Norisya merintih. Dia mula menangis ketakutan. Nafasnya terketar-ketar. "Awak-"

"Shhh" Sufian meletakkan jari telunjuknya di bibir Norisya sebelum menyambarnya rakus.

[C] friENDSWhere stories live. Discover now