'Dünya çok karanlık ve insanlar çok kötü' diyor. 'Dur!' diyorum ona, 'seçtiğin kelimeler sadece dünyayı tarif etmez, onu değiştirir de'.- Kemal Sayar
.Kapının önüne gelmiş içeriye girip girmemeyi düşünüyordum . Ona nasıl davranacaktım. O hâlâ beni bekliyor muydu? Susturdum beynimdeki ceset seslerini. Kapıyı içimdeki umutlar için açtım. Ona gerçekten aşık mıydım sorusuyla aralandı kapı. Kalbimin hızlanmasıyla gördüm kapının önünde sızıp kalmış bedeni.
"Kerem. ".
Diye seslendim uysal bir sesle. Kızgındım, korkmuştum. Onun da uygar gibi beni sevmemesinden korkmuştum. Gözlerini açtı. Gözlerinin sönmüş olduğunu ve beni görmesiyle an be an parlamaya başladığını gördüm. Yüzündeki yorgun ifade bir tebessüme dönüştüğünde ağzı aralandı.
"Rüya mı görüyorum? ".
Diye mırıldandı. Gözlerinden öpmek istedim. Bu aşktı. Sorgulamak bile yanlıştı. Boş verdim. Ona küs olmalıydım. Ona kötü davranmalıydım. Ama yapmam gerekeni yapamıyordum. Olması gerekene karşı geldim ve onun gözlerine bir buse kondurdum.
"İlke ? Beni affettin mi? ".
Cevabımı bir buse daha kondurarak verdim. Tam dudağı ile yanağı arasına. Kalbimin sesi kulağımı uğuldattı. Elleri belime gitti. Gözlerinin içine baktığımda saf bir korku görebiliyordum. Kaybolmaktan korkuyordu. Benim gibi. Onun gözlerinde ve aşkında kaybolup gitmekten korkuyordum. Elleri tişörtün içine doğru ilerledi. Sırtıma değen soğuk ellerle dudaklarımdan çıkan inlemeye engel olamadım.
"K-kerem , beni seviyor musun ? "
"Hayır. Sana aşık oldum. Nefret kadar keskin bir bağ var aşkımda. Ne yapsam unutamam seni. Kaybolup gidiyorum. Sana tutunmama izin ver."
"Ben izin veririm ama sen emin misin ? Çünkü önce beni bulman gerek . "
"Eminim. İkimizde kayboluruz gerekirse."
Dudaklar kuru bir nefes kadar yakındı birbirine. Harflerimiz ortamı terk etti. Daha fazla konuşmaya gerek yoktu. Sözler tükenmişti, nefes seslerindeydi sıra. Kalp atış sesleri durulmalıydı odada. Ne ben yaklaştım ona ne de o . Öylece izledik bir birimizin dudaklarını.
Ve dudaklar buluştu. İkimizde ölümün tadını almıştık dudaklarımızdan . Bu kavuşmada binlerce suskun harfin ceset kokusu saklıydı.