'Aşık', 'seven' kişi değildir; aslında o, sevdiği kişinin mutlak sahibi olmayı amaçlar. Bütün isteği, tüm dünyayı o değerli malından soyutlamaktır. Altınları başında nöbet tutan ejderha kadar alçak ruhludur. Dünyayı falan sevmez, tersine tüm diğer canlılara karşı bir umursamazlık içindedir.- Irvin D. Yalom
.
Kapıyı açtı. Bedenim soğuk duvara çarpana kadar çok şey öldü ikimizde de . Çok şey yeniden doğdu. Dudaklarım da ölümün tatlı tadı varken gözlerimi kapatmamak elde değildi.Ruhum tamamen teslimiyetini tamamlamıştı. Elleri bedenimi dolanırken değdiği yerler yanıyordu , yanan yerlerde açan yeni hayatları hissediyordum. Ellerim boynuna gitti. Ensesinde yeni uzamış kısa kıvırcık saçlara parmağımı doladım.
Eliyle belimi kavradığında bunun bu kadar iyi hissettirebileceğini hiç düşünmemiştim. Tam o anda dudaklarımız arasındaki eşsiz iletişim kesilmiş ve beni boşluğa bırakmıştı.
Dizlerim ihtiyaçla çığlık atıyor ve gücünü kaybediyordu.Hafifçe havalandırıp kucağına aldığında şaşkın bir mırıldanma bıraktım. Kafamı boynuna gömüp kokusunu içime çektim. Kokusu tanıdık ve bir o kadar da yabancıydı. İçine çekip boğardı ama nefes almayı öğretirdi.
Odamın kapısını açıp içeriye geçtik. Yatağa dikkatlice bıraktı beni. Gözleri öpüşmekten şişmiş olan dudaklarıma kaydı benim gözlerimin de kaydığı gibi. Elleri şortumun düğmesine gitti. Yavaşça aşağı indi kumaş. Sonra de tişörtünün köşelerini kavradı. Bedeni kaslıydı. Kas güzel görünmezdi gözüme onda görene kadar.
Fiziksel olarak her şeyimizle çıplak kalana kadar kısa bir süre geçti. Sonra da gözlerimizle bir birimizin ruhundeki ipekten kumaşları soyduk.
Elleri ile göğüs uçlarımı okşarken dili ile deliğim ile oynuyordu.
"K-kerem . Hmmm. Aghm. Yav- ah aşla. "
Yüzündeki sinsi gülümseme ile bana baktı. Gülüşü bile tahrik ediyordu. Gülüşü bile ruhuma işliyordu.
"Senin içine girmeyeceğim. Bu gün değil. O yüzden anın tadını çıkar bebeğim."
Ve yine sanki bir orospuymuş gibi hissettiren davranışlar ve karşımda uygar vardı. Göz yumdum. Bu ana ihtiyacım vardı ama bu tavrın bedelini Kerem 'e ödetirdim.
Kerem göğsümdeki elini aletime götürdü. Bir kaç çekişle boşalmıştım. Hızlıca odayı terk ettim. Arkamda kalkmış bir aletle onu yalnız bırakmıştım.
"Eee ben ne olacağım?"
"Elimi kirletemeyeceğim. En azından bu gün bebeğim. "