Ellerimde senden benden bir parça yaşıyorum. Ne sen unut beni ,Ne benim tenim unutsun seni.
G...
.1aysonra:
"Alo. Buyrun benim."
"İlke Bey , sizden özür dilemek istiyorum öncelikle."
Doktor ile konuşurken arkadan belime sarılan adam hoparlörü açmam için beni sıkıştırıyordu . Hoparlörü açtım ve konuşmasını dinledim. Elim karnımda geziniyordu.
"Neden özür diliyorsunuz ?"
Diye araya giren Kerem 'di. Benimle ilgili her şeye benden daha ilgili olmaya başlamıştı. Bu çok hoşuma gidiyordu.
" İlke Bey hamile değil. Çok özür dilerim bir hata olmuş. Hamile kalabileceği doğru ancak hamile değil. "
Ne hissediyordum ,bilmiyordum. Ellerimi karnımdan çekip Kerem 'e döndüm. Benim tepkimi inceliyordu.
"Neden bayıldı o zaman ? "
Ben konuşacak bir şey bulamazken Kerem hâlâ merakla durumumu soruyordu.
"Stresten olduğunu düşünüyorum. Yeni gelen bir arkadaşımız sizinle konuşmuş. Onun adına gerçekten özür dilerim."
"İyi günler . "
Telefonu kapattım. Üzgün hissetmiyordum ama sevinemiyordum da.
"Üzülme sevdiğim. "
"Üzülmüyorum. "
"Sevindin mi ? "
"Hayır. Bir çocuğum olsun isterdim ama Uygar'dan değil. Senden olsun isterdim."
Gözleri parladı ve hızla bana döndü. Yüzünde yamuk bir gülümseme vardı.
"Çocuk yapalım o zaman. "
Dudaklarımızı ben buluşturdum.
"Yapalım. Sana benzesin. "
Tekrar buluşurturdu dudaklarımızı. Bir kaç dakika sonra dudaklarımdan ayrıldı ve alınlarımız birbirine değerken konuştu.
"Hayır sevgilim , sana benzesin."
Beni kucağına aldı ve hızla odaya yöneldi. Dudaklarımız tekrar buluştu. Onunlayken odağımı kaybediyordum.
Yatağa yatırmadan önce soydu bedenlerimizi. Ben gerçek anlamda kaybolmuştum. Ellerim kaybolmuşlardı. Onun tişörtünü bile çıkaramamıştım.
Yatak başlığına sırtını dayayıp oturduğunda hızla dudaklarına yöneldim. Öpücüklerim yavaşça aşağa kaydı. Çenesi, boynu , omuzları , kaslı göğsü ,her bir baklavası ve en sonunda aletinin ucuna bir öpücük.
"İlke." Titrekçe inlemesi hoşuma gitti ve ilk defa yapacağım bir şeyi yaptım. Aletinin ucunu ağzımın içine aldım. Elleri anında saçlarımı bulurken aletin ucunu dilim ile döndürüyordum. Sonra birden elleri ile kafamı bastırdı ve aleti sonuna kadar ağzıma almamı sağladı. Boynumun sonuna kadar inen aletin baskısıyla öğürecek gibi oldum ama kendimi tuttum. Dolan gözlerimi görmüştü. Ellerini hızla çekip kafamı kaldırdı. Beni göğsüne çekip sarılmasına anlam vermeye çalıştım.