5. Bölüm: "Koruyucu"

20.7K 1.4K 404
                                    

5. Bölüm: "Koruyucu"

🌙

"Siktir!" Diye bir ses duydum. Bu ses arkamda kalan Mustafa beyden yükselmişti.

Onu umursamadım. Şu an tek gördüğüm şey karşımda duran kurt sürüsüydü. Ve bu sürü her an saldırmaya hazır bir şekilde karşımızda duruyordu.

En önde siyah kurt duruyor diğer tüm kurtlarda hemen bir kaç adım gerisinde duruyordu. Siyah kurdun öfkeli gözleri tam olarak arkamda duran kişideydi. Sivri ve büyük dişlerini birbirine geçirmiş öfkeyle hırlayıp duruyordu. O sanki her an ileriye doğru atılıp saldıracakmış gibiydi.

Arkamda bir hareketlilik hissettim ama dönüpde bakamadım. Tamamen taştan bir heykel gibiydim olduğum yerden kıpırdamıyordum.

Gözlerim bir an siyah kurttan ayrıldı ve tek tek ardında kalan kurtlara değdi. Hepsi en az siyah kurt kadar büyük ve heybetliydi ama hiçbiri onun kadar korkunç görünmüyordu.

Kar taneleri açık saçlarıma takılıp dururken, karın üzerinde duran çıplak ayaklarım hissizleşmeye başlamıştı. Bedenim hem soğuktan, hemde korkudan titriyordu.

Arkamda duran Mustafa bey ne yapıyordu bilmiyorum ama biraz sonra, "Bilmiyordum!" Diye bağırdı. Kiminle konuştuğunu anlamadım. Ne kadar korksam bile kaşlarım çatıldı. O şerefsiz bana mı diyordu?

Mustafa beyin konuşması ile siyah kurdun hırlamaları arttı.

"Bilmiyordum Altay, bilsem dokunmazdım!" Bu sözleri kime söylüyordu bilmiyordum ama konuşmaları, bir ok gibi gerilen bedenimi daha fazla geriyordu.

Mustafa beyin sözlerinin hemen ardından karşımda duran siyah kurt bacaklarını kırdı ve bir an hırlayarak ileriye doğru atıldı. Gözlerim irice açıldı ve ellerimle yüzümü kapatarak gelecek olan acı darbeyi bekledim.

Saniyeler dakikalara devrilirken, beklediğimin aksine hiçbir darbe gelmemişti. Ama biraz sonra ardımda kalan Mustafa beyden acı bir haykırış yükseldi. Haykırışı uzun saniyeler boyu devam etti. Acı içinde yükselen sesi bulunduğumuz ıssız alanda çınladı. Onun haykırışlarını duyduğumda bedenim sanki histeri krizi geçiriyormuşum gibi titremeye başladı. 

Arkamda tam olarak ne olduğunu biliyordum.

Siyah kurt Mustafa beyi parçalıyordu.

Ardımdan gelen sesler midemi düğüm düğüm etti. Ellerimi yavaşça yüzümden çektiğimde, yaşadığım korkudan dolayı ağlamaya başlamıştım. Siyah kurt Mustafa beyi parçalarken diğer kurtlar geride durmuş öylece izliyordu. Bakışlarım kahverengi tüyleri olan kurda dokunduğunda tüyleri gibi kahverengi olan gözleri üzerimdeydi. Diğerlerinin aksine arkamda yaşanan olaya bakmıyor direkt olarak bana bakıyordu. Bakışlarında az önce siyah kurdun Mustafa beye saldıramadan önce takındığı ifade vardı.

Ama bana siyah kurdun Mustafa beye saldırdığı gibi saldırmadı. Sadece öylece baktı. Ve bakışı benim korkudan dahada ağlayıp titrememe neden oluyordu.

Alfa | Kurt AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin