3. Bölüm: "Siyah kurt"
🌙
Sabah uyandığımda kendimi oldukça berbat hissediyordum. Bunun sebebi tüm gece boyunca gördüğüm saçma sapan rüyalardı.
Gece boyunca rüyamda uluma sesleri duymuş, kaldığım evin karşısında ki ormanda simsiyah büyük bir kurt tarafından kovalanmıştım. Kaçtığım ormanda yüzüstü yere düşmüş ve tam siyah kurt üzerime atlayacakken kan ter içinde uyanmıştım.
Sanırım dün gördüğüm fotograflardan fazlasıyla etkilenmiştim.
Yataktan çıkar çıkmaz soğuk su ile elimi yüzümü yıkamış, ardından kendime gelebilmek adına sert bir kahve yapmıştım. Bu sıra mutfak masasının üzerine bıraktığım kitabı gördüğümde kitabı elime alarak koltuklardan birine kurulup okumaya başladım.
Dışarıda kar yağmaya başladığında ben oturmuş kahvemi içerek elimde ki kitabı okuyordum.
Kitap öyle çok uzun değildi. Yaklaşık 70 sayfalık olan kitabı bir saat içinde soluksuz bir şekilde okumuştum. Kitabı yazan kişi ne kadar kitabın gerçek bir hikaye olduğunu savunmuş olsa dahi böyle bir şeye imkan yoktu. Zira gerçekte kurt adamlar yoktu.
Kitabı yazan kişi bir kurt adamın normal bir insana mühürlenmesini ve ardından yaşadıkları aşk sonucu yaşananları anlatıyordu.
Yazar kesinlikle daha etkileyici olması içinde kitabın gerçek olduğundan bahsetmişti. Ama anlattığı hikayenin gerçek olma olasılığı bile yoktu. Kitabı her kim yazdı ise delinin tekiydi ama kesinlikle kitap yazmak konusunda yeteneği vardı. Çünkü oturduğum yerden hiç kımıldamadan kitabı okumuş ve bitirmiştim.
Kitabın kısaca konusu şöyleydi; insanların ayak basmadığı bir ormanda şekil değiştiren bir kurt sürürsü yaşıyormuş. Yani bir tür kurt adamlar. Bu kurtlar zamanı geldiğinde birine mühürlenirlermiş, ama mühürlendikleri kişilerde tıpkı kendileri gibi şekil değiştiren kurtlar olurmuş. Bir gün kurt sürüsünün alfası olması gerekenin dışında birine mühürleniyor. Bir insana... Bu kurtlar için tehlikeli olduğundan tüm sürü alfanın mühürlendiği insanı red ediyor ve mühürlendiği insanın ölmesi gerektiğini söylüyorlar. Çünkü bir insanın onların varlığını ve sırlarını bilmemesi gerekliymiş. Sürü ne kadar alfaya mühürlendiği insanın ölmesi gerektiğini söylesede alfa buna şiddetle karşı çıkar. Kurt mühürlediği insan için alfalığı red eder. Bunun üzerine sürü kendilerine yeni bir alfa belirler. Bu sırada eski alfa sürünün peşlerine düşeceklerini ve kendilerini öldürmeye çalışacaklarını bildiği için mühürlendiği insanıda alıp çok uzaklara gider. Ama sürü onların peşini bırakmaz ve bir gece yarısı onları gizlendikleri yerde bulup hiç acımadan öldürür.
Daha önce okuduğum fantastik kitaplardan biraz farklıydı ama beni etkilemişti kitap. Kitabın sonunda karakalemle çizilmiş iki resim vardı. Resimdekilerin Biri kadın, biri adamdı ve yazarın belirttiğine göre bu resimdekiler kitapdaki alfa ve mühürlendiği insandı. Gözlerim uzunca bir süre resimlerde dolandı. En sonunda kitabı kapatıp önümdeki masaya koydum.
Kısa bir hikayede olsa kitap beni fazlasıyla etkilemişti...
Bitmiş kahve kupamla oturduğum yerden ayaklanırken, kendimi biraz daha iyi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alfa | Kurt Adam
FantasyZeynep 22 yaşında genç bir yazardır. Yeni kitabını yazmak için, artık onu yoran İstanbul gürültüsünden uzakta yazmaya karar verir. İstanbul dışında ormanın arasında gürültüden epey uzakta olan bir eve taşınır. Lakin huzur içinde yaşayacağını tahmin...