Prolog

2.8K 106 38
                                    

zlato / symbol moci a bohatství

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

zlato / symbol moci a bohatství

-

,,Upozornili jsme Vás již nespočet krát, je mi to opravdu líto pane Kime." 

Studený pot, třes v mé pravé ruce, který se postupně zvětšoval a mé srdce, které bilo jako splašené. 

Bylo mi na omdlení, měl jsem sucho v ústech a má hlava třeštila. 

,,Už jsem si našel nové zaměstnání, splatím Vám to školné slibuji, jenom mi dejte prosím trochu času." odpovím.

Lhal jsem, tak neskutečně lehce, ale bohužel jsem neměl na výběr. 
Samovolně jsem klepal se svou pravou nohou, nedokázal jsem to potlačit a svým způsobem jsem ani nechtěl, jelikož tenhle pohyb mě udržoval při smyslech. 

Postarší muž si sundal brýle, zpříma se mi zadíval do očí a já v nich spatřil soucit, avšak i opovržení. 

,,Je mi líto, Váš studium je ukončen."

-

Dobrý den, pane Kime,

děkujeme Vám za zájem pracovat v naší společnosti. Musíme Vám touto cestou oznámit, že po vyhodnocení profilů všech uchazečů a po opravdu velkém množství reakcí jsme dali přednost jiným uchazečům.

,,Kurva!"

Svůj mobil jsem se silou odhodil pryč, aniž bych dočetl email.

Sesypal jsem se k zemi, několikrát jsem se vědomě bouchl hlavou o zeď a nechal slzám volný průchod. 
Měl jsem sevřený žaludek, třásl jsem se zimou a jistě i vyčerpáním. 

Jako troska jsem seděl na jednom místě, pohled jsem měl zabodnutý k oknu, které bylo sice zavřené, ale do mého pokoje i přes to táhl chlad. 

Poslouchal jsem město, které se rapidně ožilo kvůli blížícímu se večeru. 
Feťáci, ožralci, policejní siréna či ambulance. 

Každý večer ten samý zvuk, pořád dokola. 

Po několika minutách jsem se zvedl ze studené podlahy, otevřel jsem dveře, který hlasitě zavrzaly a došel do kuchyně. 

Vzduchem se nesl těžký zápach ucpaného dřezu, který se smíchal se smradem z odpadkového koše, který jsem nevynesl již týdny a smetí už vypadávalo ven. 

Měsíc špinavé nádobí a nedopalky z cigaret, který byly po celé lince. 

Otevřel jsem ledničku, která páchla zkaženým jídlem.
Po několika minutách jsem objevil sýr, který definitivně ztratil svůj žlutý odstín a místo toho byl zelený, s několika fleky. 

Ovšem jsem ho ignoroval a nadále zkoumal obsah svojí ledničky, která je však stejně prázdná jako můj bídný život, takže mi nezbývalo nic jiného než ji opět zavřít a dvířka otevřít znovu až druhý den, s myšlenkou, že by se v ní snad zázrakem objevilo něco ke konzumaci. 

Od té doby co jsem ztratil práci, tak šlo všechno do sraček. 
Avšak mě drželo nad vodou univerzita a touha dokázat své zesnulé matce, že se zvládnu o sebe postarat a vybudovat si krásný život.

Ale jsem oficiálně na dně a za předpokladu, že nechcípnu zítra, tak budu definitivně na mizině.

Náhle se z mého pokoje ozvala hudba, trvalo mi to dlouho než jsem si uvědomil, že mi někdo volá a s překvapením, že jsem svůj mobil nerozbil na kusy, jsem následoval zvuk. 

Ovšem než bych stihl přijmout hovor, tak melodie ustala a následně jsem obdržel zprávu od svého známého. 

Všechno nej debílku, čekáme tě v Gold baru.







-


Zdravím sluníčka 🖤

Vítejte u mého dalšího příběhu - try me, bitch

Nehledě na to, že mám rozepsaný knížky, tak jsem dostala hroznou chuť napsat nějakou další frašku. 

Tenhle příběh se měl původně jmenovat Stay Gold (častokrát pojmenovávám příběhy podle písniček, ani nevím proč), každopádně ten název by absolutně neodpovídal obsahu. 

Před sedmi lety jsem napsala knížku Tenká hranice, sem tam romantika, akce a hlavně byla o mafii, což jsem v té době nepojmula zcela dobře (bylo mi asi čtrnáct nebo patnáct, takže úplná katastrofa), chtěla jsem to zkusit ještě jednou, napsat něco v podobném duchu a hlavně o taekook, jelikož v Tenké hranici byli Jungkook s Taehyungem bratři. 

Takže pokud máte rádi taekook, romantiku, akci a nevadí vám sprostá slova, tak doufám, že se vám bude tahle knížka líbit 🖤 

Luv u 🖤

TRY ME, BITCH/ taekook/yoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat