47. gold is taking a step forward and silver is taking a step back

429 44 21
                                    

Byl jsem mimo, absolutně jsem nechápal, proč měl Namjoon tendenci provést tenhle radikální krok a pokusit se otrávit Yoongiho, neměl na to právo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byl jsem mimo, absolutně jsem nechápal, proč měl Namjoon tendenci provést tenhle radikální krok a pokusit se otrávit Yoongiho, neměl na to právo.
Zákon je krutý, jestliže se o tom dozví ostatní, tak ho sesadí a přijde o zlaté tetování.

,,Kam jdeš?"

Letmo jsem se podíval na blonďáka, ale pozornost mu nevěnoval, obléknul jsem si svou koženou bundu a popadl svoje cigarety, který byly na konferenčním stole.

,,Domů, chci zkontrolovat Taehyunga jestli je v pořádku, než se stavím u Namjoona. Ty hlavně drž hubu a nezmiňuj se před svým gangem, co se stalo, dokud sám nezjistím, co se děje. To mi naopak dlužíš ty." vyslovím.

Yoongi by ho mohl nahlásit sám, Kovový polibek by pak dostal právo překročit území a vyřídit si tuhle událost dle libosti.
Věřím, že má Namjoon racionální vysvětlení.

Blonďák mi věnoval přímý pohled, následně však kývl a rozešel se za mnou.

,,Jdu s tebou." řekne.

Pohotově jsem nastavil svou ruku, nadzvedl svůj ukazováček a tím mu dal najevo, aby se zastavil.

,,Ani hovno, zlatá dělá krok vpřed a stříbrná vzad." odpovím.

Všechno by pokazil, mnohem více, chci jet domů a vidět Taehyunga, rozhodně nemám v plánu ho pustit do svého bytu, kdyby ke mně patřil, jelikož tomu tak není.
A už vůbec nechci, aby jel se mnou za Namjoonem.

,,Ne pokud je spojíš." vysloví.

Svraštil jsem obočí a více se napřímil, když ke mně přistoupil mnohem blíže.

,,Zlatá chce bojovat a stříbrná chce o věcech v klidu přemýšlet. Jsi temperamentní a výbušný, potřebuješ mě po svém boku, aby jsi udržel chladnou hlavu." dodá.

Sarkasticky jsem se pousmál, poupravil si svůj límec od své kožené bundy a okamžitě se mu otočil zády, abych mohl dojít ke dveřím.

,,Pokud budeš vedle mě, tak naopak budu mít tendenci někoho zabít, takže se laskavě stáhni." řeknu.

Sotva jsem domluvil, již mě surově sevřel za zápěstí a stáhnul zpátky k sobě.

,,Posral jsem to taky, chci mít Jimina zase u sebe."

Jeho slova mě nahněvala, v sekundě jsem se mu vysmeknul a se silou ho bouchnul do hrudi, až nepatrně zavaroval dozadu.

,,Nedovolím ti kurva, aby jsi ho tu zase týral a držel na jednom místě, padavka zůstane s Taehyungem." ceknu.

Jimin s ním zažíval muka, uříznul mu prst, psychicky se dostal ke dnu a teď si ho chce opět přivlastnit.
Je však natolik laskavý, že by mu odpustil cokoliv, což mi připadá tak naivní, ale až nyní jsem to pochopil, Taehyungovi bych též odpustil vše.

TRY ME, BITCH/ taekook/yoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat