36. metal doesn't change and never lies

880 95 95
                                    

,,Děláš kurva tu samou chybu jako kdysi se mnou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Děláš kurva tu samou chybu jako kdysi se mnou. Uvědom si konečně, zda je pro tebe opravdu pomsta na prvním místě." 

Zatnul jsem pravou ruku v pěst a měl jsem nepopsatelnou touhu dát rozkaz svým mužům, aby ho zabili. 

Neohlášeně vešel do mého bytu, mele tady hovna a myslí si, že spasí celý svět, přitom neumí korigovat ani svou agresi s nášlapem na bipolární poruchu a každý druhý den chodí do baru nahánět děvky, který budou nedobrovolně vystavovat svá těla v Moth clubu. 

Byl zkurveně marný.

,,Vypadni." 

Naše konverzace byla u konce, již jsem neměl potřebu s ním nadále ztrácet čas. Žil jsem s ním tři roky, už mi sebral dost času, který mi nikdo nevrátí. 

Dal jsem povel svým mužům, ať ho vyvedou ven a já se okamžitě rozešel ke schodům, který jsem vyšel a ihned vešel do pokoje, kde byl Jimin. 

Seděl na posteli, plakal a objímal si kolena, tím působil více sklíčeně. 

,,Řekl jsem ti, že tu máš počkat, dokud za tebou nepřijdu." vyslovím. 

Jungkook byl debil, Jimin zase paličatý a kdyby mě kurva poslechnul, jako vždy, tak by se nic neposralo. 

,,Ja nechcem zomrieť." zašeptá. 

Klepal se, sám sebe kolébal a neustále mu tekly slzy. 

Odvrátil jsem pohled, zhluboka vydechl a frustrovaně si vjel rukou do vlasů. 
Netušil jsem, co bych mu na to měl kurva říct, začal být stejně otravný a zoufalý jako všichni ostatní. 

Udělal jsem krok blíže k němu, ale ihned se napnul a odsunul se více dozadu. 
Věděl jsem, že pokud bych tu s ním zůstal déle, tak vybuchnu. 

 Raději jsem se otočil a opustil pokoj. 

-

V pracovně dominoval smrad z cigaret a alkoholu, který jsem pil již dvě hodiny vkuse. 

,,Co máte v plánu, pane Mine?"

Mí muži postávali v místnosti, nepřetržitě mě pozorovali už několik hodin, ale k mluvení se odhodlal jeden z nich až teď. 

,,Co kdyby jsi mě kurva přestal otravovat ve dvě ráno?" optám se.

Opravdu jsem na ně neměl náladu, myšlenky jsem měl jinde. 
Od té doby, co vedu Kovový polibek se mě každý bojí, respektují mě a to mi dělá dobře. 

Jiminovi jsem mohl slovně či fyzicky ubližovat sebevíc, ale byl až moc naivní a všechno viděl růžově. 
A dnes mi poprvé předvedl strach, který pociťuje vůči mně, ale já se necítil dobře, absolutně.

,,Pane, ale Zlatá můra porušuje zákon a-"

,,Drž hubu, myslíš si, že o tom nevím?" ceknu. 

Dráždí moje nervy, který už jsou po dnešku úplně v píči a to jenom kvůli tomu, že můj zkurvený ex mi tady narušoval fotosyntézu a vystavoval mi svůj odporný ksicht. 

TRY ME, BITCH/ taekook/yoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat