9. you're like a walking gold, just glowing

1K 94 47
                                    

Byl jsem typ člověka, který se nikdy necítil komfortně u jiných lidí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byl jsem typ člověka, který se nikdy necítil komfortně u jiných lidí. 
Týkalo se to i Jimina, nehledě na to, že ho znám již řádky let, tak u něho doma mám tendenci se ničeho nedotýkat, sedět rovně a žádat o skleničku vody, když mám žízeň. 

Teď to bylo však mnohem horší, byl jsem u cizího kluka, kterému absolutně nevěřím. 

Jako tělo bez duše jsem seděl na gauči, pozoroval vysoké budovy a Slunce, které dnes zářilo opravdu jasně. 

Náhle jsem se však napnul, když se přede mnou zjevil černý pes, který byl do této chvíle v jiné místnosti. 

Poklidně si sednul, avšak byl v pozoru a díval se přímo na mě. 

,,Ahoj Nero." 

Natočil svou hlavu do strany, ale nepřišel ke mně blíže. 
Bál jsem se podobných plemen, četl jsem, že fenky bývají klidnější, avšak ona mi naháněla hrůzu. 

Zhluboka jsem vydechl a pomalu se postavil, udělal jsem několik kroků dopředu a následně si klekl, tím jsme byli ve stejné úrovni. 

Nadzvedl jsem svou ruku, ale poté ji okamžitě stáhl zpátky, jelikož jsem v sobě neměl tak velký kuráž. 

Nero z ničeho nic vyštěkl, nehorázně jsem se lekl a odsunul se více dozadu, ale daleko jsem se nedostal. 
Předpokládal jsem, že jsem narazil do kožené sedačky, ale jakmile mi do nosu udeřila silná vůně amyrisu a bergamotu, tak jsem si uvědomil, že je to chlapec s černými vlasy. 

Dřepnul si za mými zády, ocitl jsem se mezi jeho nohy a rukama mě objal kolem pasu. 
Byl jsem naštvaný sám na sebe, když mi došlo, že mé srdce samovolně bije rychleji, o to více, když mě chytl za ruku. 

,,Nemusíš se bát, zlatíčko. Předtím jsem ti lhal, koušu jenom já." zašeptá.

S těmito slovy nadzvedl mou ruku a jemně ji položil na Nero, která stále poklidně seděla. 
Jungkook svou ruku sundal z mého hřbetu a položil ji zpátky na mé tělo. 

Opatrně jsem pohladil pejska po srsti a na chvilku se zastavil v pohybu, abych zjistil, zda nemá nic proti. 

Ona svůj čumáček zabodla do mé hrudi a nadzvedla packu, žádající víc. 
Náhle mi připadala rozkošná, ihned jsem se pousmál a začal ji opět hladit. 

Na moment se moje špatný pocity vytratily, připadal jsem si rázem klidný a pouze si užíval tenhle okamžik. 

Všiml jsem si, že Jungkook nadzvedl svou potetovanou ruku, se kterou též pohladil Nero, která již nevěděla ke komu se tulit více. 

Natočil jsem svou hlavu do strany, samovolně jsem přestal hladit psa a zaujatě pozoroval chlapce s černými vlasy, který s úsměvem hrál se svým mazlíčkem. 

TRY ME, BITCH/ taekook/yoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat