Nedokázal jsem odůvodnit svůj čin, absolutně jsem nepřemýšlel, zkrátka se k němu naklonil a políbil ho na rty.
Ihned mi tělem proběhl mrazivý pocit a na rtech jsem cítil chuť železa, oba jsme krváceli, ale bylo nám to jedno.
Tlumeně mi zavzdychal do rtů, což ve mně vyvolalo starý vzpomínky, ale náhle mě od sebe odstrčil a dal mi pěstí.
Neustál jsem to a spadl k zemi, ležel jsem na zádech a z čisté zoufalství se zasmál.
Nedokázal jsem pochopit, co jsem udělal.Yoongi se objevil na mém klíně, teď byl on ten, který mě sevřel za oblečení a začal mě mlátit, až se se mnou celá místnost točila a pokud by mě praštil ještě jednou, tak pravděpodobně zůstanu nadobro ležet.
,,Proč jsi to kurva udělal?" optá se.
Díval jsem se na jeho jizvu, kterou jsem mu kdysi způsobil.
Tenkrát jsem toho nelitoval, přeci jenom to byla sebeobrana, ale nyní pociťuji výčitky, jelikož já ho proklínal za to, že je mi neustále v patách, naše společné tetování mi pokaždé připomnělo jen to nejhorší, ale já to mohl skrývat, vzít si dlouhý rukáv, ale on se na sebe díval každý den do zrcadla a viděl tak mě.Svou otázku mi položil ještě jednou, již hlasitěji, ale já se na něho pouze díval a nebyl jsem schopný mu odpovědět, prostě nevím.
Nikdy jsme naši kapitolu neuzavřeli, nikdy jsem nevěděl, zda já jsem ten, který byl špatný, který se nestaral tolik, jak by měl.
Z duše jsem ho nenáviděl, ale z částí miloval, což bylo o to horší.Hleděl na mě, upřeně a jeho oči opět vzplanuly, byly v nich ta samá jiskra, přesně ta, kterou měl před pěti lety.
V sekundě se ke mně naklonil a přivlastnil si moje rty, který byly v jednom ohni už i tak.
Silně jsem ho sevřel kolem boku a přitáhl si ho blíže k sobě.On se ode mě vzdálil, nerozpojil polibek ba naopak ho prohloubil, ale obsadil můj klín úplně, já se tedy zcela posadil a druhou rukou ho chytl z boku na krku.
Objal mě jednou rukou kolem krku, druhou mi zapletl do vlasů a drsně mi skousl spodní ret, což kurevsky bolelo, ale donutil mě i tak k úsměvu, jelikož tohle dělal přesně kdysi.Tlumeně mi vzdychal do rtů, já mu za odměnu nasával ret a se svým jazykem mu vklouzl do úst, avšak válka u nás byla vždycky vyrovnaná, ani jeden nedokázal přebýt toho druhého.
Náhle se odpojil, oba jsme hlasitě oddechovali a vstřebávali tuhle chvilku.
Sevřel jsem ho pod krkem a jedním pohybem ho ze sebe setřásl.Oba jsme skončili na zemi, leželi jsme vedle sebe na zádech a pozorovali strop.
Adrenalin mě nadobro opustil a rázem jsem vnímal tu ukrutnou bolest, která procházela mým tělem po každém nádechu.
ČTEŠ
TRY ME, BITCH/ taekook/yoonmin
Fanfic,,Nehraj si na dobráka, když jsi stejná děvka jako oni." - taekook cz/sk