29. metals are cold

775 79 39
                                    

Nepřetržitě jsem sledoval červené světýlko, které blikalo v pravidelném intervalu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nepřetržitě jsem sledoval červené světýlko, které blikalo v pravidelném intervalu. 
Byl jsem dezorientovaný a nebylo mi jasné, z jakého důvodu mě natáčí kamera. 

Bylo mi neskutečně zle, měl jsem pocit na zvracení a třásl jsem se zimou, kdybych byl nemocný. 

,,Už je při smyslech, pane." 

Letmo jsem se podíval na muže, který promluvil, ale můj pohled stejně skončil na blonďákovi, který se ledabyle opíral o stěnu. 

Viděl jsem ho rozmazaně, kdybych byl opilý, ale nynější stav mi připadal silnější. 
Kouřil, toho jsem si byl vědom a po chvilce se rozešel, přistoupil k židli, kterou jednou rukou otočil, aby si na ni mohl sednout obkročmo a ruce si následně ladně položil na dřevěný rám. 

,,Pošleme vzkaz tvému nejlepšímu kamarádovi, co říkáš, miláčku?" optá se. 

Sotva jsem ho slyšel, kdybych byl pod vodou, ale jakmile můj mozek pochytil jeho slova, tak jsem se v rámci možností více napřímil. 

,,S-Správu?"

Měl jsem vyschlé hrdlo, hrozně moc to pálilo a vnímal jsem, kdyby bylo zevnitř nateklé.
Yoongi přiložil cigaretu ke svým rtům a vtáhl do sebe kouř, který následně pomalu vyfoukl a pousmál se. 

,,Ano, tvůj dáreček už předevčírem obdržel a podle všeho byl přímo nadšený." řekne. 

Nechápal jsem o čem mluví, žádný dárek jsem mu neposlal, což mě na jednu stranu i mrzelo, protože je pravda, že jsem mu již dlouho nic nedal a až ho uvidím, tak mu musím něco darovat. 

Zmateně jsem se na něho podíval, on se nad mou reakcí zasmál a ukázal mi svůj malíček. 
Letmo jsem sklopil pohled na svůj obvaz a došlo mi, že mu pravděpodobně poslal ten můj. 

,,Musia mať o mňa strach." zašeptám. 

Vždycky měl, i tenkrát na střední, když mě nepotkal ve škole, tak se obával toho, že se mi cestou něco stalo. 
Nechci, aby se bál. 

,,A to je přesně to, co potřebuji. Tak co kdyby jsi zvedl svou krásnou tvářičku do kamery a řekl, jak se ti u mě doma líbí?" 

Během vteřiny jsem mu vyhověl, nadzvedl jsem svou hlavu, ale chvilku se ještě díval na něho, než jsem se odhodlal se podívat do kamery. 

,,Ahoj Tae, dúfam, že sa tebe a Jungkookovi darí dobre." promluvím. 

Jakmile jsem vyslovil jméno, které patří chlapci s černými vlasy, tak Yoongi svraštil obočí a zahodil vajgl na zem. 

Jeho mimická změna mě vystrašila, takže jsem ho okamžitě přestal pozorovat a opět se střetl s blikajícím se světýlkem. 

,,Mám teraz veľkú izbu, z postele mám výhľad priamo na hviezdy, je to veľmi krásne." 

TRY ME, BITCH/ taekook/yoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat