MULTİMEDYADA ÇAĞLAR SİZLERLE ...
İnsan sinirlendiği zaman düşünmeden konuşmaya başlar,tabi bu durumu her insan için söyleyemeyiz bazıları öfkesini kusar bazıları ise öfkesini içinde yaşar. Öfkesini kusan taraf karşısındaki kişiyi ne kadar değer versede kalbini kıracak cümleler sarf eder ve sonunda pişman olur ...
Berran'a söylediğim sözlerden sonra yüzü önce kırmızı sonra da mora geçti sinirle dişlerini sıktığı belli oluyordu bişey demeden kalktı ve önce bana kin dolu gözlerle baktıktan sonra Çağlar'a döndü ve birden yüzündeki ifade değişti bu değişim karşısında ağzım açık kaldı daha demin bana kin dolu güçü yetse boğuçak olan kız şimdi bir yavru kediye döndü ve gözleri doldu ve cafe den çıktı. Çağlar ayağa kalktı ve
ÇAĞLAR: Yaptın yine yapacağını Açelya biraz etrafındakileri düşünerek konuş kırıyorsun hemde fazla KIRIYORSUN.
dedi ve bana sitem ve içinde hayal kırıklığı dolu gözlerle baktı ve döndü tam cafeden çıkacaktı ki arkasından bağırmaya başladım:
Açelya: ÇAĞLAR!!
Döndü ve bana baktı gözleri kızarmıştı belliki ağlıyacak yada ağladı ama şuanda içimde Kabaran öfke tabikide bunu umurasamadı.
AÇELYA : Bunu bana söyliyemezsin Çağlar o kız herzaman ilgli odağı olmak istiyor sen bunu görmüyorsun!! O kızın arkasında -
Cümlemi tam bitireceken Çağlar'ın gözünden düşen iki damla yaş susmamı sağladı sanırım yine ağır konuşmuştum ama susamıyordum
AÇELYA : Sen anca o kız için ağla zaten. ..
Hira kolumu çekiştirdi ve sustum Çağlar'da peki Açelya dedi ama duyduğum dan bile emin değildim ve o kızın arkasından çıktı gitti .
Hira beni teseli etmeye çalışıyordu ama ben sakinleşmiyordum herşey mahfolmuştu.
HİRA : Of be Açelya bence çok iyi yaptın yağlarım eridi.
Demesiyle elimde olmadan güldüğümü fark ettim . Zaten yanımda o olmasaydı asla sakinleşemezdim.
AÇELYA : Sen varya sen.
Dedim ve boynuna sarıldım birden ağladığımı fark ettim dünyam altüst olmuştu.Bunu Hira'da fark etmiş olucak ki benden ayrıldığın da kaşlarını kaldırmış ve siyaha yakın gözleri büyümüştü..
AÇELYA : Okul nasıldı ?
HİRA : Bana okul deme! Nasıl olabilir aynı 7 sinde neyse 12 sindede o.
Espirisine ufak bi tebessümle karşılık verdim.
HİRA : Ee partiye gelicek misin ?
■ ■ ■
Çağlar Açelya'nın dediklerini düşünerek yürüyordu Berran ' ın beşinden gidicekti ama abisinden aldığı msj ile Berran'ı bile unutmuştu.
Abisi Pars ile araları çok iyidi ama tek sorun bu durum eskidendi ...•••ESKİLERDEN BIR KESIT•••
Çağlar 9 sınıfın yaz tatilindeydi artık liseli olmuştu kendisini bir erkek olmuş gibi hissediyordu boyuda uzamış birazda kas yapmıştı tabi bunda abisinin yardımı çoktu oda bunun farkındaydı onu hayatındaki herkesden çok seviyordu abisi Pars onun idolüydü o asla yanlış yapmazdı. Ama Çağlar sadece işin dış görünüşünü biliyordu Pars sandığı kadar iyi niyetli biri olmayı çoktan bırakmıştı veya öyle davranmayı ,Çağlar'la aynı lisedelerdi. Seçkin bir anadolu lisesi Pars 11 Sınıftı seneye liseyide bitirip dış ülkede okumasına devam edicekti burası bataklık gibiydi Pars ' ı aşağı çekiyor ve çıkmasına izin vermiyordu. Artık Pars eskisi kadar temiz değildi kendi özünü yitirmiş ve gözünü intikam bürünmüştü aslında intikamını almıştı ama o daha fazlasını istiyordu tıpkı diğer herşeydeki gibi herşeyin iyisi onun olmalıydı. Pars artık buydu ve hep böyle kalacaktı bunu kimse, küçük kardeşi Çağlar bile değiştiremezdi . Çağlar'a hep farklı göründü şu ana kadar bir gün evde annesiyle babası kavga ediyorlardı Pars aralarına girmek istemiş fakat Pars'ı babası sağlam bir yumrukla duvara yapıştırmıştı Pars başına sert bir darbe yediği için gözü karardı ve burnunun kanadığını yeni fark etti annesi Pars'ı görmüş fakat umursamamıstı. Pars umursanmamaya alışkındı. Eve Çağlar girdiği zaman kavga biter ev şenşakrak olurdu "canım olum , cici olum"
muhabbetleri başlardı fakat Pars hep dayak yer onca hakareti o isitirdi. Hiçbir zaman annesi veyahut babası Pars ' a iltifat etmez başını bir kere olsun okşamazlardı. O gün bardağı taşıran son damla olmuştu artık canından çok sevdiği kardeşine karşı tehlikeli bir kıskançlık ve acı çekmesini istemeye başlıyordu ve bunu kedisi yapacaktı ama önce anne ve babasına acı cektirecekti bi üniversiteyi kazansın hepsine kimin patron olduğunu gösterecekti.
Çağlar'ın sevdiği herkesi elinden alacaktı hemde herkesi , Pars artık kendinden bile korkuyordu 1.85 boyu ve kaslı bir bedene sahipti kim görse Pars'dan korkardı biri dışında oda Açelya diye bir kızdı Pars'ı tersleyip sap gibi kalmasını sağlamıştı . Kızı çekici bulmuştu ama şimdi Çağlar'la olan yakınlıklarını görünce kız ona eşi benzeri bulunmayan bir mücevher gibi görünmüştü. O kız Çağlar için değerliydi önce o kızı yani Açelya ' yı alıcaktı bunu o gün karar vermişti. Ve Pars'ı herkes istedigini alır diye adlandırdı e oda bunu yapacaktı ...•••SIMDIKI ZAMAN •••
Çağlar artık abisini tanıyamıyordu Çağlar daha 9 sınıf ken Çağlar'a inanılmaz bir kin beslenmeye başlamış ve o kin şimdi Çağlar I öldürmek istiyordu Çağlar bunu biliyor ve bu onu mahfediyordu ama abisinden kaçmıcaktı artık o eski Çağlar değildi hem fiziksel açıdan çoğu erkeğe taş çıkarır yapıdaydı ve çok güçlüydü ama Pars'da öyleydi Çağlar değişmişti ama abisi de yerinde sayıcak bir tip değildi.
Çağlar içini acıtan mesaja birdaha baktı:
"Sevgili küçük kardeşim yarım kalan işimi tamamlamaya geliyorum umarım beni özlemişsindir çünkü ben seni çok ama çok özledim."
Çağlar bunun bir tehdit mesajı olduğunu anlamıştı artık hayat canını yakmaya daha doğrusu abisi canını yakmaya başlıyordu ...
■ ■ ■
Şaşkın bir şekilde Hira'nın yüzüne bakıyordum dediğinden birşey anlamamıştım.
HİRA : Şaka mısın sen Berran'ın düzenlediği maskeli parti varya hemde bu akşam nasıl unutursun!!!
AÇELYA : İlk olarak beni zaten evine almıcağına eminim bu sabahki dediklerimden sonra ve ikinci olarak ben senin gibi parti kizi değilim bu gece kimin veya yarın kimin parti düzenliyeceğini takip etmiyorum !
Sonuna doğru sesimi yükseltmiştim çünkü partileri sevmezdim ama Hira bayılırıdı.
HİRA : Ama Çağlar'da gelicek .
Dedi hınzır bir gülümsemeyle
AÇELYA : Sen ne demek istiyorsun ?!
HİRA : Bu mevzuyu sonra konuşalım da zaten maskeli parti yani ne biliyim maskeliyken seni taniyamaya bilir kokundan tanıyacak hali yok ya.
Hira haklıydı sanırım partiye gidip Çağlar'ın durumuna bakmalıydım sanırım kırmas olabilirim ama bu Özür dileceğim anlamına gelmez.
AÇELYA : Peki ne giyicem?
Hira bir zafer çığlığı attı ve koşturarak kasaya gitti . Bende kalktım çıkışa yöneldim koluma bir ağırlığın çökmesiyle Hira'nın geldiğini anladım beni arabasına sürükledi o yaşı doldurduğu için ehliyeti vardı neyse 5 mağazadan sonra 6 mağazada siyah mini göğüs dekolteli bir elbise ve bordo tüylü bir maske aldık ve eve -benim evime- harekete geçti. Eve geldigimizde Hira annemi ikna etmek için taktik yaptı ve beni yukarı hazırlanmaya gönderdi ben hazırlanırken oda annemi ikna etmis olmalı ki yüzünde kocaman bir gülümsemeyle geldi ve saçımı yaptı. Sonra onların evine gittik simsiyah bir seçmişti bu elbiseyle çok Sexy görünüyordu.
İkimizde hazırdık peki ya onlar bize hazır mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
↭ AÇELYA ↭
Novela JuvenilPARS KARAER = İntikamın gözünü kör etmesine izin veren bir abi... ÇAĞLAR KARAER = Sevdiği herkesi kaybeden ve sevmekten korkan kardeş... AÇELYA KUNTER = Yıllarca aşık olduğu dostu için fedakarlık yapan genç kız... Hepsinin ortak bir noktası va...