MULTİMEDYADA PARS SİZLERLE...
Hira, Açelya ile Çağlar içeriye gelmeyince meraklanıp dışarıya çıktı. Ama dışarıda kimse yoktu.
Yoksa onu bırakıp gitmiş miydiler ?
Çağlar'ı aradı . Açmadı . 2 kere daha denedi ama yine açmadı. Açelya'nın telefonu zaten yoktu. Neler oluyordu ?
Birden Hira'nın içine ağırlık çöktü. Kendini çok kötü hissediyordu. Sanki birine bişey olmuş gibi hissediyordu.
Dilhun, Çağlar ile Açelya dışarıya çıktıktan 20 dakika sonra arkadaşından telefon gelmiş ve arkadaşıyla buluşmaya gitmişti. Dilhun'u aramaya karar verdi. Tam arama tuşuna basacakti ki Birden kafenin önünde Ulaş'ı gördü. Ulaş'da onu görmüş olmalı ki ona doğru geliyordu. Ulaş'ın yüzü bembeyazdı.
"Ne oldu bu çocuğa? " Diye geçirdi içinden.HİRA : Bir sorun mu var ? Iyi misin ?
Dedi korku dolu sesle çünkü birşey olduğu gayet açıktı.
Ulaş konuşamuyordu. Açelya'nın durumunu söylemek ona kalmıştı. Ama o bunu söyleyecek cesaret bulamıyordu. Açelya'nın kalbi durmuş şuan hastahanedeydi ama bunu Hira'ya söylemek çok zor geliyordu. Açelya'nın şuan yaşayıp yaşamadığını bilmiyordu.
HİRA : Ulaş konuşsana!!
ULAŞ : Hira ben Üzgünüm.
kelimeler ağzından fısıltı şeklinde dökülmüştü.
HİRA : Manyak adam neden Üzgünüsün !?!
Hira korkmaya başladı.
Neler oluyordu ?
Ulaş'ı sarsmaya başladı.ULAŞ : Hira ...
Dedi ve Hira'nın kendisini sarsan ellerini tutu.
ULAŞ : Hira Açelya ...
Hira biran donup kaldı .
Açelya'ya ne olmuştu?
Içindeki ağırlık, ona anlam vermek istemiyordu.
Daha birbirlerine yeni kavuşmuşlardı.ULAŞ : Hira Açelya kalbi du- ...
Hira bağırmaya başladı gerisini duymak istemiyordu.
HİRA : Suss!! Konuşma! Yalancı !
Sesi gittikçe alçaldı. Ve dizilerinin üzerine çöktü. Hayır .Hayır Açelya ölemezdi. Açelya ölüp Hira ve değerlerini üzecek kadar bencil değildi. Açelya ÖLEMEZDİ. Ulaş Hira'ya sarıldı. Hira'a deli gibi ağlıyordu.Ama şuan ne Hira'nın nede Ulaş'ın elinden birşey geliyordu tek yapabildikleri dua etmek ve beklemekti.
Ulaş Üzgündü . Daha bir kere bile görmediği kız için ve şuan kucağında deli gibi ağlayan kız için Üzgündü.ULAŞ : Üzgünüm ... Hadi kalk ..
Dedi ve Hira'yı kaldırıp. Arabasına bindirdi . Hira'nın hiç sesi çıkmıyordu sadece ağlama hıçkırıkları duyuluyordu. Hastanenin önüne geldiler. Ulaş arabadan indi ve Hira'nın kapısını açtı. Ama Hira arabadan inmiyordu.
HİRA : Korkuyorum ...
Diye mırıldandı.Ulaş Hira'ya destek vermek amacıyla elini tutu ve sıktı.
ULAŞ : Korkma ben yanındayım. Ve inan bana anlatdığınıza göre Açelya çok güçlü bir kız bunu atlatacağına eminim. Ama ona destek olman lazım.
Hira kafasını salladı. Ve Ulaş ' ın elini tutarak arabadan indi. Ayakları titriyordu . Biran dengesini kaybetti. Tam düşeceken Ulaş Hira'yı belinden yakaladı.
ULAŞ : izin ver koluna girip sana destek olayım.
Hira'nın şuan beyni donmuştu. Ulaş bunun farkındaydı. Hira cevap vermeden koluna girdi. Hastahaneye girdikleri zaman ilk fark ettikleri kişi Pars oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
↭ AÇELYA ↭
Fiksi RemajaPARS KARAER = İntikamın gözünü kör etmesine izin veren bir abi... ÇAĞLAR KARAER = Sevdiği herkesi kaybeden ve sevmekten korkan kardeş... AÇELYA KUNTER = Yıllarca aşık olduğu dostu için fedakarlık yapan genç kız... Hepsinin ortak bir noktası va...