" Hazal sen ve Arda gelmiyorsunuz. "" O niyeymiş? "
" Siz eve gidin. Biz dördümüz ormana gideceğiz. Yanıcı maddeye dair izler varsa onları alacağız. "
" Birşey atlıyoruz ama o maddeyi kendisinin yapıp yapmadığını nereden anlayacağız? "
" İş arkadaşlarını bulacağız. Ben ve Sedef onları bulurken sen ve Baran polislere haber vereceksiniz. "
" Ya biz? "
" Siz adamın iş yerini araştırıp bize ormana gidene kadar söyleyeceksiniz.
Biz de adrese gidip maddeyi arkadaşlarına göstereceğiz. "" Eğer kendi çalıştığı bir yer varsa Cansu'ya haber vereceksiniz.Bunu bulmalı. Eğer hazır birşey ise de o günkü kamera görüntülerini incelemeli. "
" Sonra da gelişmeleri takip etmek için karakola gitmemiz gerekecek. "
" Arda sen Hazal'ı al ve evinize gidin. Telefonlarınız açık kalsın. "
" Hadi biz de ormana gidelim. "
Arda ve Hazal birlikte evlerine gittiler. Biz de bi taksi çağırdık, gidiyoruz.
" Baran orada polisler var mıdır? "
" Olayın ardından kaç gün geçti. Ev ile işleri kaldığını düşünmüyorum. Ama evin etrafı şeritlerle kapatılmış olabilir. Onu da geçeriz zaten. "
" Hazal mesaj atmış. Bulmuş olmalı. "
Hazal 💬
- Bulduk.
- İyi bir haberim var+ ??
- Ormana yakın bir alanda. Gitmeniz uzun sürmeyecek. Konumunu atıyorum şimdi sana ve Kartal'a.
+ Tamam teşekkür ederim.
- Bişey olursa haber verin.
______________________________________
" Neredeymiş? "
" Ormana yakın bir yerde şimdi konum atacak. "
" Aradığımız ev bu mu? "
" Evet gelmişiz. Burada inelim. "
Arabadan indik. Burası her zamankinden daha tenha ve ıssız görünüyordu. Baran'ın da dediği gibi evin etrafına şeritler çekilmişti.
" Bu nasıl ev ya öyle? Nasıl da yakmışlar baksanıza. "
" Biraz hızlı olalım vaktimiz az. "
" Buraya gireceğimizden emin misiniz? Çok korkunç görünüyor. "
" İstersen sen dışarıda kal Baran'la. Hem biri gelirse bize haber verirsiniz. "
" Hadi girelim. "
Kartal'la içeri girdik. İçi dışından daha korkunç görünüyordu. Her yer siyahtı. Kül olmuş gitmiş gibiydi. Korkudan Kartal'ın elini tutuyordum.
Her yerde şişe izleri arıyorduk. En sonunda bulduk. Kartal onları toplarken dikkatimi çeken bu kül olmuş evde, yanmayan bir çanta gördüm.
" Kartal gidelim. Çok korkuyorum. "
" Tamam, alacağımızı aldık zaten. "
Hızlı adımlarla oradan çıktık.
" Buldunuz mu birşeyler? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamp Ateşi
Novela JuvenilBelimden tutuyordu. Ben ise bileğimle başını kavramıştım. Aşağıdan ona korkuyla bakarken bana çok garip bakıyordu. " İlk öpücüğümü burada alabilir miyim? " " Ne? " " Anlaşılan hazır değilsin " Tek hamlede beni tekrar yukarı kaldırdı. Dans ediyorduk...