Şu an bayılsam tam yeridir ama lanet olası ilaçtan 2 kere içtim, istesem de bayılamam. Daha sonra şu an için bayılmam gerektiğini aklıma yazdım.
Bir anlık cesaretle dudaklarıma yapıştı. Beni kısaca öpüp bir adım geri çekildi ve 'üzgünüm' tarzında bir şeyler söyledi.
Ağzım açık şaşkınlıkla ona bakıyordum. O ise yaptığına pişman gibi, yüzüme bile bakamıyordu.
Daha sonra yavaşça uzaklaşmaya başladı. Tam dönüp giderken kolundan tutup kendime çektim. -Evet birazcık gaza gelmiş olabilirim- Ellerimi beline sardım ve bu sefer onu ben öptüm. İkimizde bu anı bekliyormuş gibiydik...
**
Bu yaşıma kadar çok kez birileriyle yatmıştım ama hiç duygusal bağ ile gerçekten sevdiğim biri olmamıştı. Jungkook öyle değildi. Beni öptüğü zaman gerçekten onun sevgisini hissetmiştim. Şimdi ne olacaktı? Gerçekten hiçbir fikrim yok. Bu hastalık sanırım seveceğim adam ile tanışmamı sağladı. Eh bana da o adamı sevmek düşüyor.
Odamın kapısını açmam ile gördüğüm manzara karşısında midem bulandı. Namjoon yatağa birini mi atmış! Şaka yapıyor olmalısın. -Bu adamdan korkmaya başladım-
'Ben geldim hani bi dursanız mı?'
Sesimi duymaları ile hemen kalktılar. Çocuğun yüzünü göremedim ama bu şanslı vatandaş kim merak ettim doğrusu.
Toparlanıp çocuğu göndermesi için banyoya girdim. Eh azcık anlayışlıyız bizde.
İçeri döndüğümde çocuk gitmiş Namjoonsa öylece yatıp telefonuna bakıyordu.
'Ee anlat kimdi şu çocuk'
'Taehyung, galiba aşık oldum'
-Kendi aşkımla mı ilgileneyim yoksa şu koca bebekle mi-
'Kim Seok Jin, benim bölümdeki'
İsmi duymam ile şaşırmadım. Çünkü Namjoon benim yanımda değilse bilin ki Jin'in yanındadır.'
'Hmm diyorsun ki arkadaşlık aşka dönüştü ama gaza gelip ilk günden yattık?'
'Dalga geçme ya ben ciddiyim.'
'E tamam ne güzel çıkın işte.'
'Sen nerdeydin? Dur tahmin edeyim şu hoşuna giden Jungkookla'
-Namjoon'a söylemeli miydim. Yok daha sonra söylerim-
'Evet. Kütüphanedeydik'
'İyi iyi hadi uyu başım ağrıyor zaten'
'Gece gece sevişirsen-'
'Taehyung uyu!'
**
Gece boyu Jungkook'u ve âni öpüşmemizi düşünmekten uyuyamadım. Daha tanışalı iki gün oldu sayılır ama galiba onu gerçekten seviyorum. Hem kim istemez bu kadar ateşli birinin sevgilisi olmak?
Bugün öğleden önce dersim yoktu ve bu demek oluyor ki öğlene kadar yataktan çıkmamak. Ama Jungkook'un mesajı sanırım beni yatağımdan ayıracaktı.
Gönderen Cookie
-Odama gelmeye ne dersin? Biraz konuşsak iyi olacak 10.23
Gönderilen Cookie
-Oda numaran kaçtı? 10.23
Gönderen Cookie
-87, bekliyorum 10.24
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnnocent Love | ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ
RomanceUmarım yurttan kaçtığım gibi geri de dönebilirim. Mesela tanımadığım bir adamın kollarında bayılmış halde falan değil...