'Ne demek Hyungsik'te geliyor!?'
'Sevgilim gelince her şeyi anlatacağım olur mu lütfen endişelenme sorun yok.'
'JUNGKOOK SEN BENİ ÇILDIRTMAK MI İSTİYORSUN?'
'Bebeğim sakin ol, lütfen. Ben hâlâ seninim.'
Telefonu yüzüne kapatmıştım. Benden uzaktayken bile bu kadar kıskanırken gözümün önünde, yanında olacak olmasına nasıl katlanacaktım acaba? Bu kadar kıskanç birisi olmadığımı biliyordum ama Jungkook gerçekten ayar bırakmamıştı.
Bugün derse gitmediğim iyi olmuştu. Sinir krizi geçirmek için doğru zaman olmazdı. Yalnız başıma, odamda kafayı yemeyi tercih ederdim.
Ne diye o da geliyordu ki? Ne yani artık hep bizimle mi olacaktı? Planları Hyungsik'in Jungkook'un yanından ayrılmayarak onu ayartması falan mıydı? Kim Taehyung olarak sevgilimi kaybetmeye hiç niyetim yoktu. Önceden ne yaşadılarsa yaşasınlar Jeon Jungkook artık sonsuza dek benimdi.
O gün akşama kadar çıkmamıştım odamdan. Resmen gaza gelmiştim ama hiç kalkasım yoktu.
Akşam yemeği için yemekhaneye inmiştim. Namjoon gerçekten bu hallerime üzülüyordu.
'Taehyung, bence yapman gereken kıskanmıyorsun gibi gösterip ona iyi davranmak.'
'Nasıl yani?'
'Ters etki yap ve kafasını dağıt. Seni kıskandırıp çatlatmak isterken başaramadığını görsün.'
'Yani o Jungkook'a yavşarken susayım mı? Bu delilik.'
'Hayır tabiki. Jungkook zaten buna izin vermez. Sen yalnızca onu takma ve kıskandığını belli etme.'
'Aslında olabilir. Mantıklı, artık her şeyi deneyeceğim. Sağ ol Namu.'
Namjoon'dan aldığım tavsiye düşündükçe daha mantıklı gelmişti. Eğer kıskanıp sinirli davranırsam Jungkook'un da bundan hoşlanacağını sanmıyorum.
Yemeğimi yerken kısık bir sesin ismimle seslendiğini duydum.
'Ah Seongwoo?'
'Şey bugün gelmediğin için ders notlarını getireyim dedim. Sen daha iyi misin?'
'Teşekkür ederim çok düşüncelisin. Ben iyiyim yalnızca sabah biraz başım ağırıyordu.'
'Anladım, geçmiş olsun.'
Dedi ve yanımızdan uzaklaştı. O iyi biriydi ve Jungkook onu çok kıskanmıştı. Ama şu an beni bin kat daha kıskandırtıyordu. Gerçekten sinirlerim çok bozuktu ama gece gelecekleri için kendimi tutuyordum. Jungkook'a fena patlayacaktım.
Yemekten sonra odamıza çıktık. Namjoon hemen uyuyakalmıştı bense şu an istesem de uyuyamazdım.
Bir dakika bir dakika Jungkook'un oda arkadaşı yok yani Hyungsik orda mı kalacak! Bu zamana kadar bir şey demedim ama buna gerçekten izin vermezdim.
Zaten Jungkook'ta istemezdi Yani sanırım. Hiç olmazsa ben Jungkookla kalır Hyungsik'i Namjoon'a kitlerdim. Sevgili Namjoon hyungum buna benim için katlanırdı. Hem ağzını da arardı. Evet evet asla Jungkookla kalmayacak.
Yine kafamı tavana sabitlemiş bunları düşünürken telefonumdan bildirim sesi geldi.
Gönderen Cookie
-Bebeğim biz geldik birazdan yurtta oluruz. Umarım bana kızgın değilsindir. Her şeyi anlatacağım. Seni seviyorum sevgilim. 20.46
Gönderilen Cookie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnnocent Love | ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ
RomanceUmarım yurttan kaçtığım gibi geri de dönebilirim. Mesela tanımadığım bir adamın kollarında bayılmış halde falan değil...