Kapitel 6. Death sight

383 6 1
                                    

Alicias perspektiv: jag gick mot mitt hem igen. försök till att våga mig in.. när jag var framme vid dörren så ångra Jag mig direkt. jag vågar inte möta mina föräldrar! Vad har dom för dotter som inte vågar träffa dom?

När jag hade stått där ett Tag så bestämde jag mig för att smyga mig in i mitt rum genom fönstret. dom behövde inte märka att jag är hemma. Jag börja klättra upp för det höga trädet. för det är det trädet som skulle leda mig till vårt tak. och på vårt tak så låg mitt rums fönster. Sedan så var jag på taket och nu så stod jag vid mitt fönster. när jag kolla in så såg allt ut som vanligt ut. Jag öppnade fönstret och kröp in.

Inne i huset var det tvärtyst. var dom hemma? Jag la mig i sängen och kröp under täcket. och så fort jag hade lagt mig där så somnade jag direkt. det var skönt!
Plötsligt så vaknade jag av att någon drog mig ur sängen. helt plötsligt så stod jag Emot väggen med ett par starka händer hårt fasthållen runt min hals. jag mötte ögonen på personen och får syn på pappa. han är inte sig själv. han har druckit och han är full. stryp taget han hade runt mig skrämde mig. det fick mig att tänka på när jag hängde i trädet. jag försökte skrika åt han men det gick inte. när jag sedan börja känna att det börja svartna framför ögonen för mig så släppte han mig.
" where have you been?!?" Spotta han ut.
" Out" var det enda Jag fick ut ur min lilla mun.
" Out?!?" Sa han.
Jag svarade inte. jag vågade inte.. jag la blicken ner i golvet och fortsatte kolla neråt.
" So you think you just can go out Any time you want and come back whenever you Feel it, huh?" Skrek han ut.
Jag svarade inte. jag kunna inte få ut nå ord. min talförmåga hade försvunnit från min hjärna.
" Answer me" skrek han.
"Yes" sa jag kort.
och innan jag visste ordet av det så känner jag ett enormt hårt slag emot min mage. sedan så känner jag ett hårt slag emot mitt ansikte och knyt näven prickar min kind. och sedan slaf efter slag träffa hela mig. min kropp bulta och sved. sedan så sluta slagen och jag hörde min pappa skrika "Im gonna fucking show you some real lesson" skrek han ut.
Han greppa tag om min tröja och drog sönder den.
Vad tänker han göra med mig? Jag har aldrig sett någon så där arg som han var? Vad tänkte han göra med mig egentligen?

Han tog tag om en tejprulle och tejpade min mun och händer. det som tänkte hända nu ville jag verkligen inte skulle hända.
Han drog av sig sina byxor och han blottade sin nedre del för mig. ingen människa ska behöva få vara med om sånt.
Jag blundade men då så tog han tag i mig och tryckte mig emot golvet och tryckte in sitt könsorgan i min mun så långt han kunde och Jag spydde upp och kvällde. det var en hemsk känsla.
Han slog mig i ansiktet och skrek " stop vomit on me, it's ugly"
Skrek han.
Han stoppa ur den och sedan så putta han mig åt sidan och började piska hårt på min rumpa. en enorm smärta gick igenom min kropp. jag försökte skrika med tejpen dämpade skriket. sedan så kände jag något vasst som stack sig inom mig och en ilande och hemsk smärta kändes i ryggen. en vass spets var i min rygg.
Sedan så kände jag hans enorma könsorgan inom mig och hans ena hand var på min röv och hans andra hade han på min rygg då han höll i en vass sax emot min rygg och rev och högg.
Men när allt sedan börja svartna så slutade han och han lämnade mig från min kropp. hela min kropp kändes inte..
" Im gonna fucking kill you instead..!! So i never can see you again" skrek han. han gick ut ur mitt rum och gick ner. nere hörde jag ur det skramla och sedan så hörde jag han ladda något. han tänkte döda mig. min egna pappa tänkte döda mig.

Med min smärtsamma kropp så tog Jag tag i sängkanten och drog mig upp. jag tänkte inte dö nu '
Var i mitt huvud när jag sedan slängde mig igenom fönster och kröp mig till trädet. när jag var i trädet så fick jag syn på han i mitt rum. fort som bara den så slängde jag mig ner från det höga trädet. smärtan som hade känts i min kropp försvann. jag kände inget...

Jag kröp iväg mot skogen och sedan med hjälp av träden så haltade Jag mig längre in mot träden. Jag kunde inte gå tillbaka tid. så är det bara!
Han ville döda mig. min egna pappa ville döda mig.
Helt plötsligt så börja allt snurra runt omkring mig och sedan vart allt svart.

Love didn't exist for me until I met herWhere stories live. Discover now