Kapitel 25. I love cuddling

206 8 0
                                    

Alicias perspektiv: Justin och jag har just nu ätit upp vår middag, han lagade pasta carbonara till oss båda. Vad egentligen finns det för nå fel på honom, jag kan inte hitta en enda grej.
   vi plocka undan våra saker och sedan så gick jag och Bytte om till lite skönare kläder. Jag hade just nu på mig jeans och en skjorta och det var inte bekvämt att ha nu. Justin fixade popcorn och götta. Vi var redan hemma i vårt egna lilla hus. När Justin sa att vi har skaffat ett eget litet ställe som vi skulle ha för oss själva så vart jag överlycklig. Han var den bästa asså!
Vi hade bestämt oss för att kika en film nu när det hade börjat skymma ute. När jag kom till vårt hus så kände det nästan som cancern hade försvunnit på mig, men jag känner ändå att jag är svag. Jag skulle inte kunna klara att ut och springa och cykla en lång runda.
När jag hade bytt om så gick jag till vardagsrummet, där hade Justin placerat sig i bara mjukisbyxor, han hade alltså ingen tröja. Jag stanna upp och beundra hans magmuskler och hans andra muskler som bildades runt hans armar och rygg. När han kolla upp mot mig så log han stort. "Enjoying the view?" Sa han och blinka med egna ögat emot mig. Jag log stort och en rosa nyans la sig över mina kinder. Den killen asså, han har den bästa personligheten och den perfekta utseendet, kan det bli bättre. Låt mig bara lägga till också att han hade den snyggaste kroppsbyggnaden. Jag kolla på han och sa " oh yes" och sedan så gick jag fram till han och strök min hand längs hans magmuskler. Mina ögon lämnade inte hans. Han närmade sig mig och jag närmade mig honom. När vi var så nära så vi kände varandras andetag så gjorde Justin någonting som fick mig att bli lätt irriterad på ett bra sätt. Jag kände hans läppar en millimeter ifrån mig men då så tryckte han sig undan och så istället så lyfta han upp mig och La mig över hans rygg. Han börja springa runt i vardagsrummet med mig på hans rygg. Skratt lämna min mun och jag skratta så mycket så när han sedan la ner mig i soffan så var jag tvungen att hämta andan. Du kollar på mig oroligt, rädd för att du hade skadat mig men jag log och han sprack upp i ett leende.

Vi startade filmen och Justin la sig i soffan först och sedan så placerade jag mig i hans famn. Han Linda sina armar runt mig och jag log varmt mot han. Jag vände mig om och kysste hans läppar och kyssen invecklades passionerat. Han var absolut den bästa kyssarna.
Vi vände oss emot filmen och då sa han. " i love cuddling with you" sa han och strök sin hand emot min kind. Jag njöt av hans Lena rörelser emot min kind och han följde handen i rörelser mer och mer neråt. Jag vände mig om så att jag kunna se hans läppar. Jag la min hand på hans bröst och jag kysste honom mer och mer och kyssen vart desperatare på ett bra sätt. Han drog ner sina händer så hans händer vilade nu på min röv. Då och då tryckte han på den och då kunde jag inte undgå att le när han gjorde det.

" you want to do it?" Sa han med en svag röst. " yes" sa jag och log stort. Han log och han vände på sig så att jag log underst. Han kolla på min kropp och log gillandes, han strök sin han i cirklar längs min kropp. Sedan så drog han av sig sina byxor och jag drog av mig mina och det var så det hände.
Det var då han jag älskar mest tog bort min oskuld. Och det var den bästa sättet jag gjorde på, bara han och jag.

........

Love didn't exist for me until I met herDonde viven las historias. Descúbrelo ahora