No, hej
To koniec, to nie rozdział, ale uważam ze jest kilka rzeczy o ktorych fajnie byłoby pogadać. Zacznijmy może od tego, czy pojawi się kontynuacja? No więc...
Możliwe - jakiś pomysł jest, ale czy chcecie w ogóle coś takiego? Nie wiem, czy miałoby to sens, mogę dać tutaj jakis pseudo opis, czy cos w tym stylu :Po roztaniu na początku ostatniego roku Clay i George unikali się jak ognia, po ukończeniu studiów blondyn został w mieście pracując jako prywstny dietetyk i dorabiał w księgarni, a Brytyjczyk wyjechał za pracą odcinając się od wcześniejszego życia. Jednak podczas wakacji w księgarni zjawia się nietypowy gość, jego brytyjski akcent utkwił w głowie Amerykanina jak senz który pojawił się gdy usłyszał jego głos. Czy dawna miłość znów się obudzi, czy może uraza, jaką się darzą będzie silniejsza?
No, nie wiem czy ktos by to czytał, więc możecie dac znać, akurat serio chce znac opinie. Ta część i tak pojawiłaby się za jakis czas, bo w plansch mam skończyć "You're my Dream" (tez ksiazka dnf, jak ktos nie czytał to zapraszam) i potem dać 2 tzw. Przeze mnie "nowelki"
Skoro to mamy za sobą, czas na wyjaśnienia wszystkich znaczeń, które ukryłem w tej książce
- słoneczniki: symbol przyjaźni, szczęścia. Chodziło o to, ze ich przyjaźn się zaczyna.
- 1 rysunek Clay'a symbolizował to, że probuje on dotrzeć do George'a jak promienie slonca, a ten jest jak ściana.
- żółte róże symbolizują przyjazn, szacunek i chęć niesienia pomocy. Clay chciał by george nie byl sam.
- biale gozdziki symbolizuja czyste intencje i niewinnośc. Clay mial czyste intencje co do zorza.
- różowe tulipany symbolizują czystą miłość, szacunek i opiekuńczość. Tym Clay zaczął darzyc George'a.
- czerwona lilia to oznaka glebokiego uczucia i miłości. No pls tego tłumaczyć nie trzeba, Clay kocha George'a.
- konwalia... to dosyc skomplikowane. Symbolizuje ona niewinnosc i czystość, czyli cos czym na pozór emanował George. Jednak kwiat ten jest trujący, i może zabic. Ideslny przyklad zabójczej piękności, dosyć podobny do George'a.
- żółte paskowane goździki to symbol zazdrości i złych intencji. Dlatego matka dała je George'owi.
- bez symbolizuję miłość, szaleńczą, młodzieńczą miłość. Ideslne określenie ich relacji.
- George myslal o słonecznikach bo o nich na początku znajomości rozmawiał z z Clay'em, myślał o nim.
- nazwa rozdzialu 12 i 20 łącza się, bo sa pisane tym samym stylem. "Jego zapach", zapach konwalii.
- numer 34 (dom Clay'a) symbolizuję otwartość, dobre relacje i kreatywność, czyli to co jest w jego domu.
- numer 6 (dom George'a) symbolizuję szczerą miłość, to właśnie tam był pierwszy pocałunek.No okej, to tyle chyba. Tersz czas na plany które do skutku nie doszły.
- siostra dolores (jak jej cala rodzina) miała zostac rozbudowana, i to ona na początku miała pocałować Clay'a, przez co Goerge by robil drame. Potem zostało to zmienione na cheerliderke, ale ogarnąłem ze na studiach ich nie ma. Potem na randomową dziewczynę ale to było zbyt nudne, wiec skończyło się na rozmowie.
- matka Clay'a miała okazać sis homofobką, ale nie chciałem niszczyć jej postaci.
- Dolores miała skończyć z Nickiem, ale nie chciałem zmieniać jej orientacji seksualnej.
- rodzice Dolores mieli byc bardzo tolerancyjni, ale nadal kochać ich sztukę ojczystą (sa z afryki) i ich zwyczaje, ale w koncu nie zostali przedstawieni.
- Nick miał byc punkowy ale nie byl na tyle rozbudowany.
- wątek ojca Clay'a miał byc rozbudowany, ale nie bylo okazji.
- gdyby była możliwość książka skończyłaby się tym, ze Clay okazal sie psycholem i zabił George'a, pomysł od komentarza gogsvpNo a na sam koniec, specjalne podziękowania dla VeryPogWoman, która słuchała moich rozmyślań nad fabułą, i która czytała i komentowała tą książkę. Dzieki niej mam już wiele innych pomysłów na książki dnf wiec możecie mnie zaobserwować czy coś, no i ona tez pisze dnf wiec do niej też prosze robic zawracanie na rondzie.
Ale dziękuję każdemu, nieważne czy nawet dałeś 1 gwiazdkę, bo przynajmniej to czytałeś, a jeśli jesteś tutaj to serio ci się podobało.
Lov u all <33To chyba tyle, bede tu cos dodawac najwyżej jak zapomnę. Wypowiedzcie się na temat 2 części, i tyle, bye.
CZYTASZ
Golden boy [Dnf] [Zakończona]
FanfictionZłoty chłopak, z bogatej rodziny, z dobrego domu, dobrze wychowany, udający się na "wymarzone" studia, on i jego cala rodzina są idealni. Oraz blondyn, z średniej rodziny, ledwo dający radę zapłacić za naukę w luksusowej akademii, jego matka staje...