twenty eight

2K 83 30
                                    

,,Chceš přinést ještě něco?" Zeptá se mě Dominik.

,,Už asi ne." Zakryju si hlavu polštářem. Od chvíle, co jsem se probudila mi není dobře. V momentě mě natáhne a běžím na záchod. Dominik hned přijde a chytne mi vlasy.

,,Díky." Sednu si na zem vedle záchodu, když všechen obsah žaludku skončí uvnitř.

,,Asi bych si něco dala." Řeknu po pár minutách sezení na studené podlaze. Dominik se na mě podívá nepřesvědčivým pohledem, protože jsem před chvílí objímala záchodovou mísu.

,,Jsi si jistá, že je to dobrý nápad?" Myknu rameny a jdu do kuchyně. Otevřu skříňku, kde se nachází všelijaké jídlo. Vezmu kyselé okurky a sednu si v obýváku na gauč.

,,Zlato?" Posadí se naproti mě Dominik do křesla.

,,No?"

,,Co to jíš?" Je snad slepý?

,,Kyselé okurky." Podívám se na něj nechápavě.

,,Ty nejíš kyselé okurky. Nemáš je ráda." Okamžitě se mi udělá špatně a běžím na záchod, kde skončí můj pokus se najíst.

,,Takhle blbě mi nebylo od doby, co jsem čekala Anet." Zamumlám si pro sebe a dojde mi to.

,,Dominiku, pojď sem."

,,Ano?" Přijde a dřepne si vedle mě.

,,Zašel bys do lékárny pro těhotenský test?"

,,Ty chceš říct, že..."

,,To zjistíme, když pro ten test zajdeš." Usměju se na něj. V jeho očích se objeví radost, jako kdyby se malé dítě těšilo na Vánoce. Slyším jen zabouchnutí dveří.

Za pár minut se vrátí a v ruce drží několik krabiček.

,,Vzal jsem víc kdyby něco." Kývnu, vezmu test, rozbalím ho a sednu na záchod.

,,Nebudeš tady doufám sedět a pozorovat mě?" Podívám se na něj, jak sedí naproti mě na vaně.

,,Ne, nebudu." Rychle odejde a já jdu pro jistotu ještě zamknout. Udělám, co je potřeba a test položím na umyvadlo. Umyju si ruce a odejdu do obýváku, kde sedí Dominik s Anet a dívají se na pohádku.

,,Tak co?" Hned se otočí.

,,Musím počkat." Sednu si vedle těch dvou a dívám se s nimi.

Po pár minutách se zvednu a jdu do koupelny. Vezmu test do ruky a otočím ho. Mé oči zaplavý slzy štěstí.

,,No?" Přijde Dominik a já mu test ukážu. Okamžitě mě obejme a začne se smát.

,,Zkusím ještě jeden." Jen pro jistotu. Zase pozitivní. Opět se začneme smát, že to možná bude pravda.

,,Doktorka mi to musí ještě potvrdit." Abychom si nedělali moc velké naděje.

,,Půjdu tam zavolat." Test nechám Dominikovi, který tomu stále nemůže uvěřit.

Zavolám na gynekologii, že bych tam potřebovala. Úplnou náhodou jim vypadla jedna pacientka, takže mi doktorka řekla, jestli nemůžu přijet zhruba za dvě hodiny. Okamžitě jsem souhlasila.

,,Dominiku, za dvě hodiny budu potřebovat odvézt."

,,Pro tebe cokoliv." Přijde a líbne mě na spánek.

-

,,Nezapomeň Anet vzít nějakou hračku." Vím, že to bude chvíli trvat, tak ať se tam Anet nerozbrečí.

,,Mám všechno. Můžeme?" Jen přikývnu a sejdeme schody do auta. Za pár minut přijedeme do nemocnice.

V čekárně si posedíme pár minut. Většina lidí si Dominika prohlížela jako obvykle. Sestra nás vyzve a my jdeme dovnitř.

,,Dobrý den." Usměje se na mě doktorka.

,,Dobrý den." Odpovím zároveň s Dominikem.

,,Lehněte si. Test jste si doma dělala?" Příkývnu.

,,Dobře." Na břicho mi nanesla gel a pak ho ultrazvukem začala zkoumat.

,,Podívejte." Ukáže prstem na monitor. S Dominikem se na sebe navzájem podíváme a usmějeme.

,,Počkejte." Pečlivě se zadívá na obrazovku.

,,Vidíte tady toto?" Ukáže prstem na jiné místo než naposledy. S Dominikem přikývneme.

,,To je další." Cože?

,,Gratuluju, čekáte dvojčátka." Dominik se na místě málem složí, a i já mám vyděšený výraz.

,,Nebojte se, už jste rodila?" Přikývnu.

,,Takže víte jak to chodí." Snaží se mě uklidnit.

,,Chcete fotku ultrazvuku?" Oba přikývneme.

,,Tohle nám kluci neuvěří." Zašeptá mi do ucha Dominik.

,,Můžete už vstát."

,,Děkuju." Vezmu si fotku.

,,Domluvíme se na další kontrole." Doktorka nám sdělí datum a čas a my odejdeme. Dominik jde lehce napřed.

,,Jakube, tomu neuvěříš..." Jasně, musel mu to hned zavolat, jak jinak.

~
Chtěla bych vám všem poděkovat za ty čísla, co tady jsou. Ať už u tohohle příběhu nebo u jiných.

Jsem tady s vámi už víc jak rok a chtěla jsem vám vydat nový příběh. Bohužel toho v poslední době bylo na mě trochu moc a já ho nestihla dopsat. Ale to vůbec nevadí!

A moje otázka na závěr: Jak dvojčata pojmenujeme?

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 10, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

NavždyKde žijí příběhy. Začni objevovat