Prológus

173 6 14
                                    

Oké, szóval arra gondoltam, hogy ezt még leírom ide, hogy érthetőbb legyen a történet. Szóval az a lényeg, hogy a BTS tagjai szintén abba az iskolába járnak ahova a főszereplő lány is és mivel ez egy gimis story, ezért a tagok is tizenévesek, viszont az elképzelésem szerint úgy néznek ki mint most. Na csak ennyit akartam.

Idegesen sétáltam Ms. Piton mellett, aki mereven maga elé bámulva haladt. Ideges voltam, hát persze, hiszen éppen ahhoz a teremhez tartottunk, ahol a büntetésemet fogom letölteni. Ideges voltam, mert ez az első, hogy bennt tartanak délután, és nem azért mert annyira büszkék lennének rám. Igazából én az a fajta lány vagyok aki csendesen meghúzza magát a sarokban és nem keveredik konfliktusokba. A suliból csak egy barátom van, aki már ült büntetésben és azt is felajánlotta, hogy bajba keveredik csak, hogy maradhasson, de inkább visszautasítottam az ajánlatát, mert nem akartam még nagyobb pácba keverni. Szóval, ott tartottam, hogy valószínűleg gimis életem egyik legmeghatározóbb és legrosszabb délutánját fogom átélni az iskolám legszigorúbb, legijesztőbb és legjobban utált tanár társaságában. Most teljesen jogosan kérdezhetitek, hogy mégis miért ítélte úgy az igazgató, hogy büntetésben a helyem. A helyzet az, hogy én nem csináltam semmit, hanem egyik iskola társam jó ötletnek tartotta, hogy engem mártson bele a bajba. Mondjuk, érthető miért csinálta. Annyi bajt kevert már, hogy most lehet kirúgták volna. De ahogy ezen elmélkedek, elérkeztünk a teremig ahol büntetésemet tölteni fogom. Nevetés hallatszott ki. Hirtelen elfogott a rémület, ahogy rájöttem, nem egyedül leszek. Ms. Piton ráhelyezte kezét a kilincsre és szépen lassan lenyomta azt és belépett a terembe.
- Jól szórakozunk uraim? -kérdezte

Érdekel, hogy hogy jutottam el addig, hogy büntetésben töltsem a délutánom?
Kövesd a történetem folytatását.

Na ennyi lett volna ez a rész, remélem tetszik, próbálom gyorsan folytatni és hozni a részeket.
Addig is sziasztook💜

Nem Csináltam Semmit! (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now