2.

127 4 1
                                    

-A Liza volt az! -kiabálta be valaki. Döbbenten fordultam felé, de ő csak egy bocsánatkérő mosollyal illetett meg.
-Nem igaz! Nem csináltam semmit! -mondhattam bármit, Piton-on látszott,  hogy én lettem az új nemezise.
-Most szépen felmegyünk, és elmeséled mit csináltál. Az osztály többi tagja csöndben olvassa a tankönyvet! -úgy tűnik nyugalmat erőltetett magára. Mondjuk nem hiszem, hogy ez olyan jót jelentene.
Kiléptünk az ajtón és elindultunk az igazgatóiba. Néma csendben sétáltunk és én minden lépésnél egyre jobban féltem, hogy mi vár rám. Fel sem eszméltem a merengésből, már ott is álltunk az igazgatói iroda előtt. Piton egy határozott kopogás után benyitott én meg a még nagyobb szidás elkerülése érdekében követtem.
-Nocsak, nocsak Ms. Piton és Lisa. Minek köszönhetem a látogatásukat? -kérdezte kicsit meglepődve.
-Az ok nagyon egyszerű. Smith úgy gondolta jó ötlet viccet űzni belőlem. -Piton éles hangjára megrezdültem.
-Nem csináltam semmit!-hát, legalább elmondhatom, hogy megpróbáltam.
Azonban minden erőlködésem ellenére a kígyó az igazgató kezébe nyomta a papírgalacsint ami bajba kevert.
- Ezt te írtad? -kérdezte összevont szemöldökkel Mr.Brand (az igazgató).
-Nem! -védtem magam. Csakhogy a szavam nem sokat ér egy tanáréval szemben.
-Láttam ahogy eldobja a papírt.-közölte Piton. Én ledöbbentem, hogy hogyan hazudhat az igazgató arcába, hiszen nem láthatta, mert éppen a táblára írt.
-Nos, ez esetben ki kell szabnom a büntetésed. Lássuk csak... Hmm. Rendben. Az elkövetkezendő két hétben bent kell maradnod az iskolában tanítás után Ms. Pitonnal.-mondta ki az ítéletet. Igazából fel sem fogtam teljesen mit is mondott. A kisebb sokkból a csengő hangja szakított ki, mely az óra végét jelezte.
-Délután várom Ms Smith. -ment el mellettem egy gúnyos mosollyal Kígyó.
Én is követtem őt és az első dolgom volt megkeresni Justint, hogy elmeséljem neki a történteket.
Az udvaron találtam rá, ahogy éppen egy évfolyamtársammal beszélget. Amint megpillantott engem egy intés után elindul felém.
-Na mizu van? Azt hallottam volt valami konfliktusod Pitonnal. -hát mit ne mondjak, gyorsan terjednek a dolgok.
-Dióhéjban annyi, hogy egy félreértés miatt bent kell maradnom órák után a suliban két hétig egy olyan tanárral aki meggyűlölt. -vázoltam fel neki a helyzetet.
-Uh. Sok szerencsét a túléléshez! -nevetett. Nagyon vicces mondhatom.
-Jajj majd elfelejtem, neked jó a szombat? Hannah mondta, hogy kérdezzelek meg.-jutott eszembe a barátosném kérése.
-Viccelsz? Én mindig ráérek. Nincs életem. -mindketten röhögve indultunk el az énekterem felé.

                               ***
Szóval, így jutottam el eddig. Egyébként hol is tartottam? Ja igen, ott, hogy rájöttem, hogy nem egyedül leszek, így Piton mások előtt fog porig alázni. Ami alatt erre rájöttem erre, a Kígyó már be is nyitott.

Amy💜

Nem Csináltam Semmit! (BEFEJEZETT) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora