Liza szemszöge:
-Látom nem érted. Mi. Nem. Vagyunk. Egy. Szintén! Ne akard, hogy megalázzalak és eltapossalak. Nem tudod ki vagyok és mire vagyok képes!-ezekkel a kedves szavakkal búcsúzott el Suga.
-Úgy tűnik mennünk kell. És figyelj, hogy beszélsz velünk! -állt fel RM és a többi BTS tag. Ahogy kisétáltak a kajáldából, minden ember utánuk fordult.
-Hogy képzelik?! Azt hiszik, attól, hogy sok pénzük van, bármit megtehetnek? Mert ez nagyon nem így van! -teljesen jogosan vagyok most ennyire ideges. Mármint, senki sem beszélhet így a barátaimmal! Még ők se!
-Várjál máár! Én leragadtam ott, hogy úgy beszéltetek egymással mintha nem ez lenne az első alkalom. Mi történt pontosan? -kérdezte Jack.
-Tudjátok, most a meccsre Hannah a suliból rángatott el, mert a hülye Piton büntetésbe küldetett, hiába nem csináltam semmit! -közöltem velük az okot.
-És hogyan jön ide a BTS? Egyáltalán kik ők?? -szegény Erik próbálta összerakni a dolgokat több, kevesebb sikerrel.
-Igaz is, Ezra és Erik még újak itt! Akkor gyorsan felvázolom a dolgokat. Tehát ugye van a suli, amibe Liz, és Justin, egy haverunk, és Jack pasija jár. És annak az igazgatója jó barátságban van a mi sulink igazgatójával, plusz a két iskola közel is van egymáshoz, és emiatt a két suli sok közös programot csinál, ezért vagyunk mi ilyen jóban. Na már most, a BTS Lizék sulijába jár, és leginkább úgy tudom leírni őket, hogy 7 gazdag, jóképű srác, akiknek szar a személyiségük. Mindkét iskolában meg van a hírnevük, és a legtöbb ember fél tőlük, mivel nem félnek használni a hatalmukat. Természetesen a kinézetük miatt elég sok lány vonzódik hozzájuk, és emiatt mindegyik tagról megvan a pletyka. Azt tanácsolom, próbáljátok meg elkerülni őket! -fejezte be Hannah.
-Szóval ilyen dolgok vannak a szegények iskolájában. Értem. Hmm... -motyogott Alan. Mi csak egy "most komolyan?" fejjel néztünk rá.
-Szóóóval, miért is viselkedett a BTS úgy, mint akik ismernek téged?! -tért vissza a témára Noah.
-Mint kiderült, valamiért őket is büntetésbe küldték. És végig csesztettek. Sajnálatos módon, még egy jó ideig bent kell maradnom, úgyhogy a próbákat át kell tennünk majd kicsit későbbre.-közöltem velük a szomorú tényeket.
-Uuu milyen próbákat? -érdeklődött Erik.
-Így mi 5-en együtt egy zenekar vagyunk. Szombaton lesz az egyik próbánk, ha szeretnétek eljöhetnétek. -szólt ide valaki. A hangra mindenki odapillantott és megláttuk Justint.
-Sziasztok, Ethan Lee, de mindenki Justinnak vagy Bieber-nek hív. Én vagyok az ötödik tag. -mutatkozott be.
-Miért Justin Bieber? Miért nem Shawn Mendes? -kérdezte nevetve Ezra.
-Ha eljöttök a próbára megtudhatod. -mondta mosolyogva Hannah.
-Justin, canadai vagy? -érdeklődött Alan.
-Igen, négyéves koromig ott éltünk, de aztán ideköltöztünk a nagyszülőkhöz. Szóval most itt vagyunk. -mondta el.
-Hmm értem. Egyébként Alan, te valami elit suliba jársz, vagy mi? Hamarabb is kérdezni akartam, csak elfelejtettem. -kérdezte Noah.
-Eltaláltad, az Akadémiára járok.
-Miiih, komolyaan? Úgy érted, arra az Akadémiára aminek 6 épülete van és van ott egy külön halasató? -azt hiszem Jacknek a halastó fájt a legjobban.
Mivel mindenki befejezte már az evést, úgy döntöttünk, hogy lassan mindenki megy a dolgára, mert kezdett sötétedni. Gyorsan megadtam mindenkinek az elérhetőségeimet és elköszönve tőlük, elindultam hazafelé.
Miután sikeresen hazaértem, a nyávogó macskám fogadott, akit láthatóan az öcsém nem etetett még meg.
-Mike, miért nem adtál még Smooky-nak vacsit?
-Elfogyott a kajája, anya dolgozik, apa nincs itthon engem pedig anya nem enged el a boltba. -közölte. Na de jó, most a boltba is le kell mennem!
-Ahj, akkor megyek én! ANYA, KELL VALAMI A BOLTBÓL? -kiabáltam be a nappaliba. Erre anya inkább kisétált és úgy mondta.
-NUTELLÁT VEGYÉL!!KETTŐT IS!-ordított le most már a lépcső tetejéről.
-Jól van hozok az is!
Sóhajtva előszedtem valahonnan egy táskát.
-Elmentem! -mondtam még utoljára.
Szerencsére viszonylag közel (15 percre) van a bolt, úgyhogy gyorsan odaértem. Nem nagyon szeretek ilyenkor már kint mászkálni, mert egyre több gyanúsnak kinéző ember bukkan fel az utóbbi időben. Félreértés ne essék, meg tudom védeni magam, de azért fő a biztonság.
Már a boltban voltam amikor rájöttem, hogy kell kosár, szóval még azért is visszamentem. Szenvedő arckifejezéssel indultam a kenyerek felé ami szintén a listán szerelt. Ezek után tettem a kosárba kettő macskatápos zacskót, egy vödrös tejfölt, és három üveg narancslevet. Huhh.
Éppen nagyban nézegettem a nutellás dobozokat, hogy melyik lenne a legjobb, amikor valaki hozzám szólt.
-Ennyi nutellától el fogsz hízni. -közölte... SUGA?! Mégis mit keres itt?!Ha tetszett csillagozz!
⬇️
YOU ARE READING
Nem Csináltam Semmit! (BEFEJEZETT)
RomanceElizabeth Smith egy átlagos embernek mondja magát. De lehet egy ember átlagos, ha szinte az országa leggazdagabb embereinek a fiaival jár egy iskolába? -"Most komolyan, mi van? Miért bámul rám úgy mindenki, mintha megöltem volna valakit? -"Elég na...