7.

93 3 0
                                    

Akkor még csak nem is sejtettem, hogy ez a meccs mennyire megváltoztatja az eddigi nyugodtnak aligha mondható életem...

Az ellenfél csapata felsorakozott előttünk, jelezve, hogy ők már kezdenék a meccset. Biccentettem a csapatomnak, hogy nekünk is oda kéne állnunk.Lenéztem magamra és megállapítottam, hogy arra kényszerülök, hogy farmerben kosarazzak. A pulcsim lekaptam magamról és odadobtam Jack-nek.A nap tűzött, az emberek a pályán kívül kiabáltak, azonban, hogy mit azt nem tudom. A hangok összefolytak, az adrenalin miatt pedig sebesen dobogott a szívem. Az ismerős érzésre elmosolyodtam, hiszen ezt 5 év kihagyás után sem tudtam feledni. Szemügyre vettem az ellenséget. Magasak voltak és láthatóan nem most fognak először kosarazni. Hát ez egyre jobb lesz...
Ekkor valami random ember befurakodott a pályára és közölte, hogy bíró nélkül nem kedhetjük el. Sóhajtottam egyet, egyértelmű volt, hogy ő is fogadott és nem akarta, hogy egy esetleges csalás elvigye a pénzét.
Egymásra bámultunk a másik csapattal. Tudtuk, hogy egyik csapat sem fogja elfogadni bírónak a másik csapat által kijelölt embert, így az előbbi srác iderángatott egy másik srácot és kijelentette, hogy akkor majd ő lesz a bíró. Már mindkét csapatnak elege lett a várakozásból, ezért rábólintottunk. Mondjuk, lehet nem kellett volna...
Egymással szemben álltunk, vártuk a meccset elindító jelre. A sípszó felhangzott, Srác2 (a bíró) pedig feldobta a labdát. Most, hogy elkezdődött a játék, rájöttem, hogy nem tudom kik vannak a csapatomban. Egyedül Hannah-t ismertem, a többiek személyazonossága ismeretlen volt. Volt egy nálam magasabb fiú (megjegyzem ez a legtöbb emberrel így van), akinek barna haja és barna szeme volt. Láthatóan ő sem úgy jött ide, hogy kosarazni fog. Egyenruha volt rajta, méghozzá egy elitebb iskoláé. Rajta kívül még volt két srác, akik konkrétan ugyan úgy néztek ki, szóval gondolom ikrek (gratulálok Liza, egy zseni vagy). Szőke hajuk kissé a szemükbe lógott és csak abból tudtam megkülönböztetni őket, hogy az egyik (1) jobbra, a másik (2) balra fésülte a haját. A szemük kék volt, vagyis azonnal le tudtam szűrni, hogy ők határozottan azok az emberek akiket imádnak a nők. Ebből még lehet baj, de amíg nem foglalkoznak a pályát körülvevő tömeggel, és nem vonják el a figyelmüket és képesek normálisan játszani, addig szerintem rendben lesznek. Nem tudom honnan szedte össze őket Hannah, de lesz miről beszélgetnünk a meccs végén. Srác2 feldobta a labdát, a magas srác meg az egyik ellenfél felugrott érte. A magas gyerek elkapta én pedig intettem neki, hogy passzoljon. Passzolt, én pedig a másik csapatot kicselezve szaladtam a palánkhoz. Szinte ösztönösen mozogtam, fel sem fogva a dolgokat. Dobtam egyet, a labda pedig ívesen, csont nélkül bement. A tömeg egy része tombolt, gondolom ők azok aki ránk fogadták. Hallottam ahogy Noah és Jack füttyögtek és tapsoltak.

                   - A meccs után -

5-3-ra megvertük őket. Már 10 perce vége a meccsnek, szóval a tömeg nagy része már elment. Az ellenfél csapata megszégyenülve elhagyta a pályát. Pihegve fekszem a betonon, amikor egy kezet látok magam előtt. Felnézek és látom, hogy 1-es az, úgyhogy megragadom a jobbját és hagyom, hogy felhúzzon.
- Szép volt mindenki! -jön ide Noah.
-Csak úgy mondom, hogy jössz nekem egy hambival.- szólok oda neki. Aztán az ismeretlenekhez fordulok. -Elizabeth Smith személyesen. Barátoknak csak Liz.
- Ezra vagyok. -fogott kezet velem Ezra. Utána amint kiderült Erik kezét ráztam meg.
- Alan. -biccentett a magas srác.
- Annak örömére, hogy megnyertük a meccset, miért nem megyünk el a mekibe? Noah mindenkit meghív! -vigyorogtam rá a haveromra.


Igen tudom. Elképesztően szégyellem magam amiért ennyit késtem a résszel, viszont történtek dolgok az életemben. De! Mivel jön a nyári szünet, remélhetőleg több időm és motivációm lesz írni. Építő kritikát elfogadok, sőt ha van észrevételetek akkor azt írjátok le kommentbe, mert szeretnék fejlődni és ezzel sokat segitenétek.
Nyomd meg a csillagot ha tetszett!

Amy💜

Nem Csináltam Semmit! (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now