5.

117 4 0
                                    

Azonban nem volt egyedül.

A tanár mellett egy lány állt, aki miután felmérte a terepet, hogy kikkel lesz együtt, döbbenten jött rá, hogy bizony, velünk, a BTS társaságában tölti délutáni óráit. Szemmel láthatóan nem repesett a boldogságtól.
-Üljön le Mr. Min mellé, vagy egész délután ott akár ácsorogni? - a lány megindult felém, aztán megállt a pad előtt, mintha attól félne, hogy ha leül mellém megütöm vagy valami. Végül mégis lehuppant a székreszékre és ebben a pillanatban nyílt az ajtó, és belépett rajta egy tanár. Ennél a pontnál döntöttem úgy, hogy én akkor most vissza is alszok, a zenét pedig felhangosítottam, hogy kizárjam a zavaró tényezőket. Pár perc múlva azt értzékeltem, hogy a mellettem ülő lány elővesz valamit és írni kezd. És mivel nem akartam, hogy beszakadjon a dobhártyám, nem max. hangerőn hallgattam a zenét, így tompán hallottam, ahogy Hobi megkérdezi a lány nevét. Ő viszont nem válaszol, így reménykedek benne, hogy a zavaró zajok abbamaradnak. Azonban, már tudhatnám, hogy Hoseok nem fogja ennyiben hagyni a dolgokat. Már érzem, hogy a többiek is egyre kiváncsiabbak lesznek a lány kilétére.
(Hmmm. Unom, hogy folyton lánynak szólítsam, szóval ki kéne valamit találni. Hunyorogva oda pillantok a padjára, ahol egy lapot látok, amin a Hazudni bűn mondatok szerepelnek.
Egy pillanatra el sem hittem azt amit láttam. Ő most komolyan leírja a mondatokat amit a tanár mondott neki?! Erre beugrott a beceneve. Stréber)
Szóval ott tartottam, hogyJ-hope továbbra is ki akarja szedni Stréberkéből a nevét. Aztán meghallom Stréberke hangját.
- Hagyjatok már! Miért csesztet mindenki?! -csattan fel mérgesen. Azonban, mostmár én is mérges vagyok.
-Kussoljatok már! Aludni akarok! -nem is kicsit néztem rájuk idegesen, amire a lány megszeppenten pislogok rám. A zenét kinyomtam, mert érzékeltem, hogy ezek után nem fognak békén hagyni. Ekkor megszólalt Stréberke.
-Te tudsz beszélni! -kívülről valószínűleg elég érdekesen nézhettünk ki. Én, Suga és egy lány egymásra bámul döbbenten, körülöttük a BTS többi tagja.
- Nahát tényleg, észre se vettem, hogy képes vagyok rá. -hát igen, én és a kedves stílusom. Eközben észrevételeztem, hogy a többi tag, néma csendben figyel minket. A csöndet Tae kérdése törte meg, amit egyébként nem teljesen értek, hogy mégis miért ő tette fel ezt.
-Egyébként miért is vagy itt? -érdeklődte meg Stréberkétől, aki már válaszolt volna, de a telefonja pont akkor elkezdett csörögni.
- Elnézést ezt fel kell vennem.

-TE MÉGIS HOL A F*SZOMBAN VAGY??!!-üvöltötte egy női hang.
-Hol lennék? Az iskolában vagyok, mert bentartottak. Justin nem mondta? -Stréberke elég nyugodt volt ahhoz képest, hogy a vonal másik végén lévő személy itt üvöltözött vele.
-TULAJDONKÉPPEN MIÉRT IS VAGY BÜNTETÉSBEN?? Egyébként Bieber nem mondott semmit. -én lemaradtam ott, hogy Stréberke ismeri Justin Biebert.
-Te ismered Justin Biebert??-szól közbe Kook is.
-Mi? Dehogy is, ez csak egy barátom becene-
-RÁM FIGYELJÉL, HA HOZZÁD BESZÉLEK!! -vágott közbe a telefonáló-JACK LESÉRÜLT, DE AZ AZ IDIÓTA FOGADOTT A MECCSRE, SZÓVAL HÚZD IDE A SEGGED!!-és a mondat végén rácsapta a telefont Stréberkére, akinek a neve még mindig nem derült ki.
-Milyen meccsre mész? -kérdezte Nam.

Sziasztok, meghoztam az új részt. Kicsit gyenge a befejezés de nem volt jobb ötletem. Későn hoztam a részt, de technikailag még vasárnap van.
Ahogy tudom hozom a kövit!
Egyébként ha tetszett a rész csillagozd be vagy mi az.

Amy💜






Nem Csináltam Semmit! (BEFEJEZETT) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon