2.Bölüm

23K 896 376
                                    

Selamlarr.

Günleriniz nasıl geçiyor?Benim yatarak PĞKAKFELFAFĞAKFJW

Bölüm şarkısı:Adamlar-Doldum

☟︎︎︎

"Abi!"

Abi mi?Beren Hanım'ın bahsettiği evi terk eden kişiler değil miydi?

Sanırım tanışmam gerekiyordu.Hemen üstümü değiştirmek için bir kaç kıyafet seçtim ve giyindim.

Hemen üstümü değiştirmek için bir kaç kıyafet seçtim ve giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

{Duru'nun giyindiği kıyafetler.}

Giyindikten sonra çantamdan çıkardığım lavantalı parfümümü de sıktım.Sonrasında ise kapıyı açıp yavaş yavaş aşağıya doğru inmeye başladım.

Salona doğru girdiğimde bir an "Rüyada mıyım lan acaba?" diye düşündüm.Ama değildim,yani sanırım.3 tane aşırı yakışıklı adam koltukta oturuyordu.

Sonunda beni fark ettiklerinde yargılayıcı bakışlarını yakalamıştım.Sadece biri meraklı bir şekilde bakıyordu.Beren Hanım da beni fark ettiğinde;

"Aa Duru gel kızım.Seni abilerinle tanıştırayım."

Beren Hanım'ın yanına gittiğimde teker teker tanıtmaya başladı.

"Bu en büyük abin,Kerem.Bizim şirketimizde çalışıyor.Bu da ortanca abin,Uğurcan.Çocuk doktorluğu yapıyor.Bu da en küçük abin,Arda.Veterinerlik okuyor."

Ben onları incelerken bir taraftan da kafamda yerleştirmeye çalışıyordum.

Bana diğerleri gibi bakmayan, öğrendiğim kadarıyla Uğurcan abiydi.Hemen benimsedin falan demeyin çünkü tanımasam bile abim diyecektim.Benden büyükler sonuçta.

Tam memnun oldum diyecekken en büyük olan Kerem abi lafa atladı.

"Anne seninle bu kaçıncı konuşmamız?Benim Alperen,Arda ve Uğurcan dışında bir kardeşim yok,olmayacakta!"

Seni gözüm tutmadı Kerem bey.Ne bu böyle ergen ergen tavırlar.

Sonrasında en küçük olan Arda abi konuşmaya başladı.

"Benimde Alperen dışında bir kardeşim yok anne!"

Ayh!Bende sizin kardeşiniz olmak için yanıp tutuşuyordum zaten.

Ben tam Uğurcan abi de diyecek diye beklerken bir anda ayağa kalkıp yanıma geldi.

"Annem seninle yaşadıklarımız hakkında konuştuğunu söyledi.Böyle davranmaları yanlış,biliyorum.Ama sen birde onlara anlat anlatabilirsen.Ben onlarla aynı düşüncede değilim.Evet,Defne bize kötü davranmış olabilir ama sen Defne değilsin.Zamanla birbirimizi tanıyacağımıza inanıyorum güzellik."

DURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin