Bölüm şarkısı:Dolu Kadehi Ters Tut-Kaçar Gider
Kitap abi kitabı olmaktan çıktı iyice aşk kitabına döndü skwifuwjfwj
Bu durumdan memnun musunuz?
☟︎︎︎
Bazı duygular vardır ki,tarifleri yoktur.O duyguyu tatmadan nasıl hissettirdiğini anlayamazsınız.Sevdiğim adam,Yiğit.Karşımda tanımadığım bir kızla sarılıyordu.
Kalbimde başlayan ağrı ile elim kalbime gitti.Ruhum,kalbim acıyordu.İlk defa gerçekten aşık olduğumu anlamıştım dün.Bunun kanıtı onu her gördüğümde hızlanan kalbim,her kelimesinde heyecanlanmamdı.
Daha fazla bu görüntüyü görmek istemediğim için arkamı döndüm ve şirketten çıktım.Arkamdan seslenen Yiğit'i görmezden gelerek.
☼︎
Denizin dalgalarını izliyordum.İnkar edemezdim.Hayatımda ilk defa birisini kıskanıyordum.Elbette ki arkadaşı veya bir tanıdığı olabilirdi.Fakat siz,sevdiğiniz çocuğun tanımadığınız bir kızla sarıldığını görseydiniz ne hissederdiniz?
İçimden dualar ediyordum.Arkadaşı olması için.Eğer arkadaşı değil de,sevdiği kız ise dünkü sözleri neydi?
Arkadaşça söylenen sözler değildi.Bunun farkındaydım.İçimde beliren umutlar yıkılmalı mıydı?
Kafamda oluşan sorularla boğuşuyordum.Fakat fevri davranıp,sevdiğim,değer verdiğim insanları kırmayacaktım.
Oradan ayrılmamın sebebi ise eğer o zaman Yiğitle konuşsaydım kalbini kırabilirdim.Biraz kafa dinlemeye ihtiyacım vardı.
Gözlerimi kapatıp kendimi rüzgara ve dalgaların sesine bıraktım.
☼︎
Yaklaşık yarım saattir aynı pozisyonda duruyordum.Biraz daha sakinleşmiş hissediyordum.
"Mahperi?"
Kalbim bir kez daha tekledi.Yiğit gelmişti ve şu an arkamda duruyordu.
Arkamı döndüğümde yüzlerimizin arasında santimler vardı.Bu beklenmedik yakınlaşmadan rahatsız değildim.Geri çekilmediğine göre o da değildi.
İkimizde susuyorduk.Sessizliğimizi dinliyorduk.Belki de tek yapmak istediğim,istediği şey buydu.
Bir anda elimi tutup kalbinin oraya koydu.O kadar hızlı atıyordu ki bir an kalbinde ritim bozukluğu olduğunu bile düşünmüştüm.
"Duyuyor musun kalbimin sesini Mahperi'm?"
Usulca kafamı salladım.
"Bilmiyorum, beni Arzu ile sarılırken gördüğünde ne hissettin fakat eğer yanlış anladıysan o benim kuzenim.Her zaman arkadaş gibi olduk onunla.Yanlış anlamanı istemem."
Derin bir nefes verdim,derin bir nefes verdi.
"Gözleri gökyüzü,kokusu bahar olan kadın.Ömrüm boyunca Mahperi'm olmak ister misin?"
Kalbim hızlandı,hatta duracak gibi oldu.O da beni seviyordu.Bende onu seviyordum.
"İsterim Yiğidim.Ömrün boyunca Mahperi'n olmak isterim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DURU
Teen FictionHayatın gerçekleriyle yüzleşmiş bir kız,yeni bir aile ve ardından gelen felaketler... Bu kitapta Duru'nun yaşadıklarına şahit olacaksınız. -Yazdığım ilk kurgu bu yüzden kusurlar görmeniz mümkün.Olabildiğince dikkat ederek yazdım ama tabii ki mükemme...