Uzun bir aradan sonra tekrardan merhaba.Biraz sıkıcı günler geçiriyordum.Ta ki 20B olduğumuzu görene kadar.Destek olan,yorum yapan bütün güzel arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunuyorum.
Bölüm şarkısı:Femrez-İz
︎☟︎︎︎
Son bir kaç haftam gayet güzel geçiyordu.Yiğit ile ilişkimiz sorunsuz ilerliyor,beni mutlu ediyordu.
Fakat bir sorun vardı.Uğurcan abim.
Sürekli bana karşı müsait olmadığını söylüyordu.Onda bir değişiklik olduğunu hissediyordum.
Bu bana hiç iyi gelmiyordu.Hani bazen ortada hiç bir şey yokken üstünüze bir yük çöker ya.Uğurcan abinin bu davranışları karşısında kalbim aynı öyle sıkışıyordu.
Bu işin böyle gitmeyeceğini anladığım için evden çıkıp Uğurcan abinin evine gitmeye başladım.
Vardığımda kapının önüne gittim ve bir kaç kahkaha sesi kulaklarımı doldurdu.Pencereden baktığımda perdenin ufak bir kısmının açık kaldığını fark ettim.
Daha dikkatli bir şekilde baktığımda Arda ile Uğurcan abinin gülüşerek sohbet ettiğini gördüm.
Ne hissetmem gerektiğini bilmiyordum.Ona kırılmam saçma olurdu belki ama içime çoktan bir yumru oturmuştu.Arkamı dönüp çıkışa doğru yürümeye başlamıştım.
Arkamdan açılan bir kapı ve Alperen'in:
"Abla!"
Dediğini duymuştum.Arkamı döndüğümde Uğurcan abinin de bana baktığını gördüm.
Neden geldiğimi sorgular gibi bakıyordu.Oysaki şimdi yanıma gelip bana sarılması gerekirdi.Ama yapmadı.Sadece durdu.
Bu da içime yüklenen milyonuncu yumrunun sebebi oldu.Daha fazla onlara bakmayıp önüme döndüm ve ilerlemeye devam ettim.Daha fazla burada durmak istemiyordum.
Zannetmiştim ki yanıma gelip,kolumu tutacak ve bana yanlış anlamamam gerektiğini söyleyecek.Ama sadece zannetmekle kalmıştım.Ardımda sadece kapının kapanma sesini duymuştum.
Yanlış bir şey yapmamıştım.Belki de onu fark etmeden kırmıştım.Bunların cevabını bilmesem de bir şeyden emindim.
Kalbimde ki acı ve bu acının sebebi...Beni çok kıracaktı.
☼︎
Sabah kalktığımda rutin işlerimi halletmiştim.Bugün şirkete gitmek istemiyordum,bu yüzden izin almıştım.
İçimde,kalbimde başlayan ve ara sıra gelen sancılar beni huzursuz ediyordu.
Bu acıya son vermek istiyordum ama başaramıyordum.Uğurcan abi benim için çok değerliydi.Neden bir anda böyle yapmıştı ki?
Neden kalbimin kırılma sebebi olmuştu?
Bu sorularla daha fazla baş edemeyeceğim için evden çıkıp sahile gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DURU
Teen FictionHayatın gerçekleriyle yüzleşmiş bir kız,yeni bir aile ve ardından gelen felaketler... Bu kitapta Duru'nun yaşadıklarına şahit olacaksınız. -Yazdığım ilk kurgu bu yüzden kusurlar görmeniz mümkün.Olabildiğince dikkat ederek yazdım ama tabii ki mükemme...