Bölüm şarkısı:Lil Zey & Kozmos-Geçmişi Sil
Bu bölümü yazmam kaç saatimi aldı bir bilseniz.Kafam çok dolu olduğu için bazen yazmakta zorlansam da yine de iyi bir iş çıkardığımı düşünüyorum.
Umarım bölümü beğenirsiniz.İyi okumalar♡
☟︎︎︎
5 Yıl Sonra...
Yıllar yılları kovalarken kötü giden hayatımı kendi ellerimle zirveye çıkarmıştım.Hedeflediğim üniversiteyi kazanmış,başarılı bir öğrenci olmuştum.Şimdi ise bir şirkette ceo olarak çalışıyordum.Anlayacağınız hayallerimi yaşıyordum.
Anlattığımda çok kolay bir şekilde buraları gelmişim gibi gelmiş olabilir.Fakat Özsoy ailesi yüzünden bir çok kez zorluk çıkmıştı karşıma.Son yaptıkları şey...Hayatımı çok etkilemişti.
Ben hayatımda ne sorunlarla uğraşırken,çabalarken onların rahat rahat oturmaları gözüme batıyordu.Ama bunca yıl rahatlık yeterdi onlara.
Ben unutulmaya yüz tutmuş,kendi soyadına nefret besleyen kız.Özsoy ailesinin karşısına çıkacaktım.Ama Duru Özsoy olarak değil.Başarılı iş kadını Duru olarak.
☼︎
Sabah kalktığımda saatin 07.00 olduğunu gördüm.Erken kalkmaya alıştığım için artık zorlanmadan kalkabiliyordum.Hemen mutfağa inip bir şeyler yedim ve üstüme şirkete gitmek için bir şeyler giyindim.
{Duru'nun giyindikleri.}
Evden çıktıktan sonra bagajı açıp arabama bindim.Ardından şirkete sürmeye başladım.Şirkete girdiğimde karşıma Yiğit çıktı.Tabii ki onlarda bana bu zamana kadar destek olmuş,benimle beraber mücadele etmişlerdi.
Şu anda üçüde benimle beraber şirkette çalışıyorlardı.Bir karar alınacağı zaman sadece benim değil,onların da sözü geçerdi.
Yiğit konuşmaya başladığında:
"Bilgiler toplandı Duru."
"Nasıl bu kadar hızlı oldu bu?Kim yaptı?"
"Hah!Bu da soru mu.Tabii ki ben yaptım."
Böbürlenerek söylediği sözlere karşı güldüm.Ardından dosyalara bakmak için odama çıkmaya başladık.
Odama girdiğimde İlayda ve Berk'in oturduğunu gördüm.Bende kendi koltuğuma oturduğumda:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DURU
Teen FictionHayatın gerçekleriyle yüzleşmiş bir kız,yeni bir aile ve ardından gelen felaketler... Bu kitapta Duru'nun yaşadıklarına şahit olacaksınız. -Yazdığım ilk kurgu bu yüzden kusurlar görmeniz mümkün.Olabildiğince dikkat ederek yazdım ama tabii ki mükemme...