Yazmayı çoook özlemişim.Uzun bir aradan sonra yeniden geldim!
Uzun zaman olduğu için bundan önceki bölümü tekrardan okumanızı tavsiye ediyorum.
İyi okumalar:)
Bölüm şarkısı:Sedef Sebüktekin-Unutmam Lazım
☟︎︎︎
Ne hissetmeliydim,bir şey hissedebilecek miydim?
Kafamda bunun nasıl olduğuna dair soru işaretleri vardı.Kerem sanki anlamış gibi konuşmaya devam etti.
"O adam bana verdiği görevleri yapmazsam aileden birine zarar vereceğini söylemişti.İnanmamıştım.Ama yaptı Uğurcan,annenin ilk eşini öldürdü.Sonra da annene aşık oldu ya da rol yaptı.İnan,o adamdan her şeyi beklerim ben.Duru meselesine gelirsek,aslında bebeklerin karışmasına sebep olan da o adam.Sebebini hiç bir zaman anlamadım ama Duru'dan nefret ediyordu.Duru gelmeden önce bana en ince ayrıntısına kadar anlattı her şeyi.Ve yine,beni tehdit etti.Duru'ya nefret besliyordu ve benimde nefret beslememi istiyordu.O an çok korktum.Ya sizin başınıza bir şey gelseydi? İkinci bir şoku asla kaldıramazdım.Beni tehdit ederken kulak misafiri olan biri daha vardı.Arda...Mecburen o da tehdit altına alındı.Biz,ikimiz bu yüzden Duru'ya böyle davrandık.Her şeyin sebebi o adam."
Başımın döndüğünü hissediyordum.Ama şu an fenalaşmanın sırası değildi.Her şey çok ani olmuştu.Gerçekleri öğrenmek kalbimde derin bir yaranın açılmasına sebep olmuştu.
Kendime hakim olmalıydım.Bu öğrendiklerimin çok ağır şeyler olduğunu biliyordum.Ama önce yapmam gereken şeyler vardı.
Ben,kendi soyadına nefret besleyen adam.O adamın karşısına çıkacak ve onu yaşadığına pişman edecektim.
☼︎
Yiğit'den:
Odanın içinde bininci turumu tamamlarken stresten titreyen ellerimi bildirim gelmesiyle telefona götürdüm.
Kaç saattir Duru'yu arıyordum ama asla bulamıyordum.İlayda ve Berk beni ne kadar sakinleştirmeye çalışsalarda onlar da oldukça endişeliydi.
Telefona baktığımda mesajın Uğurcan'dan geldiğini gördüm.Mesajı açtığımda kalbim duracak gibi olmuştu.
"Yiğit,Duru'yu merak ettiğini az çok tahmin edebiliyorum.Birazdan söyleyeceklerimde lütfen sakin kalmaya çalış.Duru bir kaza geçirdi.Onu hastaneye götürdüm,o an bende oradaydım.Bu olay bir kaç saat önce gerçekleşti.Bende sana anca mesaj atabiliyorum maalesef.Ama merak etme,Duru gayet iyi.Sadece bacağını alçıya aldılar,bir kaç gün hastanede durmalıymış.Benim acil bir işim çıktı.Bu yüzden şu an hastanede değilim.Karahan Hastanesi'nde şu an Duru.Yakında bende geleceğim.Duru'ya onu çok sevdiğimi hatırlat lütfen.Bir de onu yalnız bıraktığımı düşünmesin.Olanları anlatınca hak verecek.Kendine iyi bak kardeşim."
Mesajda aynen bu yazıyordu.Ne kadar Duru'ya fazla zarar gelmediğini söylese de ellerimin titremesini ve kalbimin hızlanmasını engelleyemiyordum.
Olayı İlayda ve Berk'e de açıkladığımda hızla hastaneye doğru gitmeye başlamıştık.
☼︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DURU
Roman pour AdolescentsHayatın gerçekleriyle yüzleşmiş bir kız,yeni bir aile ve ardından gelen felaketler... Bu kitapta Duru'nun yaşadıklarına şahit olacaksınız. -Yazdığım ilk kurgu bu yüzden kusurlar görmeniz mümkün.Olabildiğince dikkat ederek yazdım ama tabii ki mükemme...