᯾Final᯾

6.3K 255 66
                                    

Ayy çok heyecanlıyımm

Normalde hikayeyi uzatabilirdim ama artık olayların yeterince olduğunu ve bir saatten sonra aynı sebepten çıkan olayların sizi sıkabileceğini düşündüğüm için çok geç olmadan bitirmek istedim.

Kısa ama öz bir hikayeydi.Söyleyeceklerimi bölüm sonuna sakladım,iyi okumalar güzellerim.

Bölüm şarkısı:Diyar Pala-Anla

Uğurcan'dan:

Yatakta bininci dönüşümü tamamlarken bıkkın bir nefes verdim.

Kafamdaki sorular beynimi meşgul ediyordu ve asla uyuyamıyordum.

Komidindeki telefonumdan gelen bildirim sesiyle yataktan kalktım ve kimin mesaj attığına baktım.

Kerem adlı kişiden 2 yeni mesaj.

Bildirime tıkladığımda onun da benim gibi uykuya dalmakta zorlandığını anlamıştım.

Kerem:Biliyorum bana hala kızgınsın ama lütfen son kez görüşelim,yarın saat 9.30'da Duru ile eskiden gittiğimiz evin çatısında buluşalım.

Keremle en son bana her şeyi açıkladığında konuşmuştuk.Onun dışında dava çıkışı kapının önünde gülümseyerek Duru'ya baktığını görmüştüm.

Onun hakkında çok kararsızdım.Bir tarafım yaptıklarını tehdit ile yaptığını söylese de bu bize söyleyebileceği gerçeğini değiştirmiyordu.

Belki tehdit anında korkudan yapamadı ama yine de kararsızdım.

Duru ile son günlerde onun hakkında konuşmuştuk ve o da benimle aynı düşüncedeydi.Artık bu duruma bir el atmak gerekiyordu.

Yarın Saat 09.30:

Kerem'den:

Gözlerim özlemle yıllar önce çocukken oturduğumuz çatıda gezindi.Kendi kendime hayatımı mahvetmiştim ve yıllardır bunun acısını çekiyordum.

İstemeden de olsa Duru'ya,Uğurcan'a yaptığım ihanet duygusunun büyük karmasını yaşamıştım.Arda baştan beri aslında Koray şerefsizini destekliyormuş ve bende beyinsiz gibi ona inanmıştım.

Kardeşlerimin bana nefretle bakmasını kaldıramıyordum.İkisini de çok özlemiştim.

Belki bana yüzsüz olduğumu belki de affetmemeleri gerektiğini söyleyeceksiniz ama dayanamıyordum artık.

Onlar mutluyken bende mutluydum ama onlarla mutlu olmak istiyordum.

Yaptığım her şeye yeniden lanet ettim.Kendime olan nefretim yeniden arttı.

Bu düşüncelerimi bölen şey adım sesleriydi.Biraz daha bekledikten sonra Uğurcan'ın geldiğini gördüm.

Kalbim bir kez daha acıdı.Demek ki Duru gelmeyi kabul etmemişti.Uğurcan benim bakışlarımdan anlamış olacak ki konuşmaya başladı.

DURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin