6.Bölüm

15K 603 87
                                    

Selamlarrr.

Bölümü atmam uzun sürdü bunun için özür dilerim.Fakat bir kaç tane sağlık sorunu nedeniyle vakit bulamadım vee kitabımız 1K olmuş!Okuyan herkese teşekkürlerimi sunuyorum.Beni destekleyenlere de bol sevgilerimi yolluyorum.

Umarım bölümü beğenirsiniz<3

Bölüm şarkısı:Alice Merton-Vertigo

☟︎︎︎

Monoton geçen bir kaç günden sonra odamda İlayda ile konuşuyordum.Beraber o kadar güzel vakit geçiriyorduk ki.Çok eğleniyordum.

En sonunda konuşmayı bitirdiğimde ne kadar konuştuğumuza baktım ve gözlerim fal taşı gibi açıldı.Neredeyse üç saat boyunca konuşmuştuk.Susadığımı hissettiğimde odamdan çıkıp mutfağa doğru gitmeye başladım.

Mutfağa girmeden önce kapının önünde durdum.Bir kaç ses geliyordu,Kerem'in sesiydi ve sanırım telefonda konuşuyordu.

Konunun benimle ilgili olduğunu anlayınca hemen telefonumda ses kaydetmeye başladım.

"Hayır bu kız Alperen'i,Uğurcan'ı en önemlisi anne ve babamı kandırıyor.İstemiyorum bu evde olmasını.Senden yardım almak istiyorum.Bildiğim kadarıyla iyi shop yapıyorsun değil mi?Hah!Tamam süper.Sana iki tane fotoğraf yollayacağım biri Duru'nun biri de Duru'yu shoplamam gereken fotoğraf.Halledebilirsin değil mi?Tamamdır,çok sağol.Hadi görüşürüz."

Ağzım açık bir şekilde konuştuğu şeyleri dinliyordum.Mutfaktan çıkabileceği aklıma geldiğimde hemen odama çıktım.

İyi ki ses kaydı almıştım.İhtiyacım olacak gibi duruyordu.

Ne yapacağına anlam veremesemde ileri gideceği kesindi.Umarım kötü şeyler olmazdı.

Bunları düşünürken aklıma yarın Koray Bey'in okuluna gideceğim geldi.Bir kaç gün beklemek zorunda kalmıştım çünkü sistemde bir sıkıntı çıkmıştı.

Saat daha geç olmadan yatağa yattım ve uykuya daldım.

☼︎

Sabah olduğunda saate baktım ve tam vaktinde kalktığımı fark ettim.Lavaboya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra üstümü giyinmek için giyinme odasına girdim.

Lavaboya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra üstümü giyinmek için giyinme odasına girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

{Duru'nun giyindiği kıyafet.}

Aşağıya indiğimde yemek odasında hiç kimsenin olmadığını fark ettim.

Çalışana sorduğumda verdiği cevap beni şaşırtmıştı;

"Herkes bir kaç gün sonra yapılacak olan davet için hazırlık yapıyor kızım.Sadece Alperen odasında."

DURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin