Herkese selamlarr!
Buraları o kadar özledim ki...Sizin yorumlarınızı okuyup gülmek,motive olmak dünyanın en güzel hissi.
Sınav haftam bitti ve benim için oldukça stresli bir hafta oldu.Ama sonuç olarak bitti ve tekrardan sizlerleyim.
Yeni kapağı nasıl buldunuz?
Hiç uzatmadan başlayalım.
Bölüm şarkısı:Sehabe & Aydilge-Sarılsak Geçer Gibiydi
☟︎︎︎
Sabah kalktığımda rutin işlerimi halledip,şirkete gitmeye başladım.Bu süreçte şirket işlerini aksatmak zorunda kalmıştım.
Dün gece Yiğit ile vakit geçirdikten sonra eve gelmiş ve direkt uyumuştum.
Araba ile giderken bir taraftan da dolaşan insanlara bakıyordum.İşe gitmeye çalışanlar,otobüs bekleyenler ve bunun gibi insanların dışında farklı bir şey de dikkatimi çekmişti.
Arda ve Uğurcan abi'yi görmüştüm.Arabayı sağa çektiğimde onlara daha dikkatli bakabilmiştim.
Uğurcan abi Arda'ya bağırıyordu.Arda'nın ise başı öne eğikti.Fakat Uğurcan abi'nin ne dediğini duyamıyordum.
Konuşmanın benimle ilgili olduğunu hissediyordum ve merak ediyordum.Bu yüzden arabadan inip beni göremeyecekleri,aynı zamanda da onları duyabileceğim bir yere geçtim.
"Lan sen nasıl böyle bir şey yaparsın!Nasıl bana yalan söylersin ya aklım almıyor!Benimle konuştuğunda akıllandın sanmıştım,çok yanılmışım!Senin yüzünden canımdan bir parça olan Duru'dan ayrılmak zorunda kaldım ben!Neymiş,seni tehdit etmişlermiş!Hemde Duru'nun üzerine olan bir tehdit!Benim gerizekalı kafam bunun yalan olduğunu anlamayacak kadar salakmış demek ki!Lan kıza ne diyeceğim,onun yüzüne nasıl bakacağım ben!?Bir daha sakın karşıma çıkma!"
Duyduklarım beni şoka uğratmıştı.Ne anlamam gerekiyordu,söylediklerini ne kadar doğru anlamıştım bilmiyordum fakat Uğurcan abinin bana isteyerek kötü davranmadığı kesindi.
Arkasını döndüğünde beni görmüştü.Görmesini istemiştim.Arkasında bıraktığı enkazı görmesini istemiştim.
Yüzünde oluşan ifade büyük bir pişmanlığı andırıyordu.Arkasında ki Arda'ya baktığımda orada olmadığını ve buradan koşarak uzaklaştığını gördüm.Onda bir şeyler olduğunun farkındaydım.Kaç yıl akıllanmayan insana bir anda ne olmuştu?
Daha fazla dikilmek istemediğim için arabama doğru yürümeye başladım.Arkama fark ettirmeden baktığımda Uğurcan abinin hızlı adımlarla bana doğru geldiğini gördüm.İlerlemeye devam ettiğimde karşıdan karşıya geçiyordum.
Fakat o an normalde asla yapmayacağım bir şeyi yaptım.Arabanın gelip gelmediğine bakmadım.Dalgınlığıma gelmişti ve unuttuğumu fark ettiğimde yolun ortasındayım.
Başımı yana doğru çevirdiğimde gördüğüm tek şey hızla buraya doğru gelen arabaydı.Vücuduma aldığım darbeden ve yere düşen bedenimden önce duyduğum şeyler,işe yaramayan yüksek bir fren sesi ve Uğurcan abinin "DURU!" diye bağırmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DURU
Teen FictionHayatın gerçekleriyle yüzleşmiş bir kız,yeni bir aile ve ardından gelen felaketler... Bu kitapta Duru'nun yaşadıklarına şahit olacaksınız. -Yazdığım ilk kurgu bu yüzden kusurlar görmeniz mümkün.Olabildiğince dikkat ederek yazdım ama tabii ki mükemme...