18.Bölüm

4.2K 197 27
                                    

Finale yaklaştık:)

Bölüm şarkısı:Rauf Faik -детство (Çocukluk)

Yüzündeki sinsi sırıtış bilmediğimiz şeylerin olduğunun bir göstergesiydi.

En başından beri tehdit altında olan tek kişi,sanırım Keremdi.

Kerem'in yanında bizi sorguya çeken adamı gördüm.Zaten gözüm hiç tutmamıştı bu adamı.

Mahkemenin başlamasıyla derin bir nefes aldım.

"Koray Özsoy'un oğlu Arda Özsoy ve avukatı Hamit Özsoy,savunmanıza başlayabilirsiniz."

Bu adamın özsoylardan olduğunu anlamalıydım.Yüzünden ve tavrından belliydi zaten.

"Öncelikle sayın hakim bey,sanık Alphan Kara'nın çok sevgili abim Koray Özsoy'u öldürdüğünü bu davada ki herkes biliyor.Kendi yakınları bile olay anında öldürdüğünü savundu."

"Siz nereden biliyorsunuz bunu?"

"Sorguyu ben yaptım hakim bey."

"Ne demek sorguyu siz yaptınız?!Görevlendirilen adam ne yaptı?"

"Ben ondan rica ettim diyelim."

"Bunu bir daha asla yapma avukat!Zira sonucu çok daha kötü olabilir,savunmaya devam et."

"Öldürdüğünü herkes kabul ederken,bir insanı öldürmenin büyük bir ceza olacağını hepimiz biliyoruz.Biz Arda Bey ile herhangi bir kanıta ihtiyaç duymadık.Çünkü biz haklıyız,hiç kimse öldürülmeyi haketmez."

Emre araya girdi.

"Sayın hakim,izninizle araya girmek istiyorum."

Başını sallamasıyla devam etti.

"O öldürülmeyi haketmeyen kişi eğer bir katilse ve vatan hainleriyle işbirliği yapıyorsa,hâlâ öldürülmeyi haketmiyor mudur?"

Projektöre bir sürü görüntü geldi.Bu görüntüleri almak için yapmadığımız şey kalmamıştı ama almıştık.Vatan hainleriyle yaptığı sözleşme de vardı.Emre bu sözleşmeyi hakime uzattı.Projektörde ise insanları canice katletmesinin bütün görüntüleri vardı.

Arda şok ile yansıtılan görüntülere bakarken konuşacakları bittiği sırada Hamit yine söz aldı.

"Ne olursa olsun,kimse öldürülmeyi hak etmez."

"Bunu söylemek için geç kalmışsınız avukat."

Hakimin konuşmasıyla tereddüt etmiştim.Adaletten şüphem vardı ve umarım şüphelerimde yanılırdım.

"Yaz kızım.Karar,Alphan Soylu'nun Koray Özsoy'u öldürmesi sonucunda ortaya çıkan davada vatanımıza ihanet eden birinin ölümle buluşmasına sebebiyet veren sanık,serbest bırakılmıştır.Bütün kanıtlar gereği kesin karara varılmıştır ve itiraz kabul edilmeyecektir."

Adaletin yerini bulduğuna o kadar sevinmiştim ki.Bir taraftan da şaşırmadan edememiştim.Böyle hakimlerin olduğunu görmek beni memnun etmişti.Alphan abiye sarıldıktan sonra Emre'ye de teşekkür etmiştim.

DURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin