Bir kayıp bir kazanıştır bazen .Her gerçek hayale dönebilir . Umudun en büyük kaybedişin, hayallerin en büyük kırıklık, sevgin ise en ağır şey olabilir .
Sevginin gücü büyüktür. İnsan değişmez belki ama sevgi değiştirir. Sevgi acı vermemeli ,üzmemeli . Sevgi dediğin bazen umut, bazen ideallerin ve çoğu kez de mutluluk olmalı.
İnsan severse kaybededebilir . Her zaman kazanılmaz elbette ama her nasıl bi karıncayı bile incitmek istemezken bazen çok büyük sevgiler ,mutluluklar, huzurlar yerle bir edilebiliyor .
Ben severken kaybedenlerdenim. Sevgim bir o kadar büyüktü ama bana verdiği acı da bir o kadar büyüktü. Ikimizin için kurduğum hayaller ,umudum tükendi.
Öyle ki bir serçenin gözyaşı kadar sevdiğim oldu seni . Küçücük bir gözyaşı ne kadar büyük olabilir dersen eğer; serçeler sevgilerinden gözyaşı dökerse ölürler.
Sen ağladın ben ölen ruhumu toprağa gömdüm. Ben ağladım kendi ölümü ellerine verdim .
Bir saç teline dokunmak için o an çoğu şeyden vazgeçebilirsin. Sana bakan gözleri, elinin değdiği bir kalemi kıskanırsın.
Aklın vazgeç gönül bu sevdadan dese de kalbin seni kırıp dökse de sesini çıkaramazsın bazen ama kesinlikle fiziki olmamalı. Başta da dediğim gibi sevgi acıtmamalı, kırmamalı. Ne zaman ki tamamen kalbinle aklın arasında kalmazsın o zaman ne akla ne de kalbine gerek kalır vazgeçmek için.
Ben seni affettim . San ah etmem , sana mutluluk da dilemem ama görmek istemediğin bu sevgiyi bilinçli olarak kırıp döktüysen sana yön de dönmem. Karşı kaldırımda görsem yürüdüğünü ,tanıdığım ya da sevdiğim diye bakmam .
Bir kez bak diye umut ettiğim o gözlerine artık karanlık bir odaya bakar gibi bakarım.
Ben seni affettim . Şimdi vicdanınla baş başa mutluluklar dilerim .
🌱🌱🌱🌱
Merhabalaaarrrrr . Bu ikinci ve yine benim için özel bir kurgum Violetle karşınızdayım. Çok heyecanlıyım, bu heyecanı bölüm sonuna kadar değil her zaman yaşayabilmeyi umut ediyorum . Beni yalnız bırakmazsanız çok mutlu olurum . Bu arada kapak nasıl ????Öptüm sarıldım. 💕
Wattpad hesabım:thesenayh
Instagram hesabım:hulya_sny