🌱Christina Perri: a thousanda years
Rihanna: DiamondKalp susar ,gözler konuşur bazen . Mantığın durur ,duyguların öne geçer. Gözle görülemeyen, ama kalpten hissedilen duygular vardır. Bazen en ufak bir dokunuşla, bazen ise büyük çabalarla .
Karşısındaki kadın ona doğru bir adım attığında kalbinin de gönlünün de o kadını istemediğini belli ediyordu Alperen fakat bunu benden başka kimse göremiyordu .
Annem babamla evleneceğini duyduğunda yüzüne bile bakmayacak kadar sevmemiş. Evlendikten sonra babam bir adım atsa annem 5 adım geriye gidermiş. Aynı şimdi Alperen'in yaptığı gibi.
Herkes dumur olmuş, şok içinde birbirlerine bakıp ,olan bitene anlam vermeye çalışıyorlardı. Alperen gözlerime "sen ne dediğinin farkında mısın "der gibi bakıyordu. İlk atak o kadından geldi.
"- Bu ne demek oluyor Alperen beyim ,ne demek müstakbel eşiyim. Sen verdiğin sözleri böyle mı tutuysan (tutuyorsun) ?"
"Alperen: Tam olarak müstakbel karım oluyor demek Dilan . Ayrıca ben sana hiçbir zaman söz vermedim . Beni dinlemeden etmeden kendi kendinize gelin güvey oldunuz . Duru , benim evleneceğim ,evlenmek istediğim tek ve ilk kadındır . Kimsenin bunun üstüne söz söylemeye de hakkı yoktur . Bilmem anlatabildim mi ?"
Kimseden ses çıkmıyordu ya da ne diyeceklerini bilemiyorlardı. İçeriye gelen 50-55 yaşlarında bir adam girip Alperenle birleşen ellerimize bakıp karşımıza dikildi .
"- Bu ne demek oluyor? Sen nasıl böyle bir şey yapabilirsin ,söz verdik Alperen."
"Alperen: Yanlışın var baba. Ben söz vermedim . Duruyu ister kabul edin , ister etmeyin ama şunu bilin ki evleneceğim tek kadın Duru'dur. He eğer ki karşı çıkacak olursanız ben karımı da alıp hemen şimdi gideceğim buradan . Karar sizin."
"Babası: Bu ne idüğü belirsiz kızla mı evleneceksin ? Hicbir şey bilmiyoruz buralardan bile değildir kesin . El aleme ne deriz Alperen ? Gel vazgeç bu kızdan yoksa herşey senin için daha da zorlaşacaktır bilesin . Benim rızam yoktur işte o kadar !"
"Alperen: Duru'nun kim,kimlerden ya da nereli olduğu değil baba . Kalbinin ve gönlünün bende olduğunu bildiğim önemlidir benim için. He eğer ki merak ediyorsan söyleyeyim sana buralı değil Istanbullu ama sen de şunu bil ki Duru benim kaderim, alın yazım . Sen ya da bir başkası istese de istemese de bu iş olacak . Ben şimdi gidiyorum kararınızı akşama kadar iyi düşünün ."
Alperen elimi daha sıkı kavrayarak arkasına bile bakmadan avludan çıktık . Arabaya binip biraz uzaklaşınca arabayı yol kenarında durdurdu .
- Neden durdun?
"Duru, neden böyle bir şey yaptın? Yapamam demiştin ama içeride gerçek olmadığını bildiğim halde ben bile şoka girdim ki Allahtan durumu idare edebildim . Neden değişti kararın?"
-O kadına yani Dilan'a nasıl baktığını gördüm . O kadar istemiyordun ki bu her halinden anlaşılıyordu . Yaşamadım belki ama birebir canlı örneği gözümün önünde vardı. Sevmeyerek bir ömür geçirmek çok zor . Sen bana yardım ettin , şimdi her şeyi biraz yoluna koyana kadar da ben sana yardım edeceğim. Bir süre sonra normal şartlarda da yolumuz ayrılacak zaten . O yüzden problem değil.
" İstemediğimi nasıl bu kadar anladın ki bunu yaptın Duru? "
- Gözler kalbin aynasıdır Alperen .
Hiçbir şey söylemeden yüzüme baktı , sonra da kafasını cama çevirip bir şeyler düşünmeye başladı.
"Duru ,bak bizim örf -adetlerimiz hala hemen hemen yerli yerinde. Seni çok sıkmak isteyecekler tabi ben buna asla izin vermeyeceğim o ayrı ama ya incinirsen ne yaparım ben o zaman ? Buna hakkım yok . Hemen şimdi bu işten vazgeçebiliriz ."