Uzun bir aradan sonra hepinize merhaba pırıllarım. Bizleri özlediniz diye umuyoruz çünkü biz de sizi çok özledik. Sizleri çok seviyoruz ♥️
!Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. Keyifli okumalar .
#Çağanşengül:Başka Çarem Yok
#Gökhantürkmen: Mahşer
#Cemadrian: GemilerUzun ve sessiz yolculukları severim ben. Güvendiğim, sığındığım limanlara ulaştırırlar beni . Bazı yollar engebelidir , zordur ama yolumu güzelleştiren şeyler varsa , her türlü zorluğu aşabileceğime inanırım.
Bir yanım güçlü, bir yanım ise her an yıkılacak bir harabe gibi şimdi. Geçmişimin üzerine toprak atan ben, o toprağın altında kalmamak için savaşıyorum kendimle .
Emre ve Elçin'i uğurladıktan sonra Alperenle hastaneye geldik. Babamın bulunduğu kat' a çıktığımızda birkaç defa karşılaştığımız iki hemşire tebessüm ederek gülümsediler. Başımı kısaca salladıktan sonra yürümeye devam ettim.
Buluşan ellerimizle kafamı kalbimin en güzel sahibine çevirdim. Güven ve destek veren gözlerle bakıyordu gözlerime. Babam uyanmıştı ama hâlâ çıkarılmamıştı yoğun bakımdan.
Yoğun bakım kapısının önünde duran polislerle duraksadım. İki polis memuru duruyordu sadece . Yanlarına doğru ilerledik sakince. Alperen elimi bırakmadan ,birlikte polis memurlarının yanında durduk .
-Merhaba, ben Alperen Demiroğlu ve müstakbel eşim Duru Yılmaz" dedi Alperen polis memuruna.
(Normal şartlarda evliler fakat düğüne yapılan baskından dolayı imzayı atamamışlardı hatırlıyorsunuzdur ama ben yine de söyleyeyim dedim . Devamke)
"Merhaba, hastanın yakını oluyorsunuz değil mi ?"
- Evet ,ben kızıyım aynı zamanda burada doktorum " dedim kısık çıkan sesimle .
"Hastanın son durumuyla ilgili bilgileri az önce doktordan aldık Duru hanım fakat hastanın yakınlarına ulaşmamızda sizin bilgilerinize ulaşamadık"dedi .
- Doğrudur memur bey . Annem vefat ettikten sonra babamla aramızdaki bağ daha da koptu . Ben Istanbuldan buraya taşındım, eski evim ve çevremle de ilişkim kesildi ' dedim.
"Anladım Duru hanım. Peki bir kazanın nasıl olduğuna dair bir bilginiz var mı?" diye sorduğunda başımı olumsuz anlamda iki yana salladım.
"Biz gerekli soruşturmayı başlattık. Babanız şu an kendine gelmiş bir halde . Bilginiz var mı bilmiyorum ama bir erkek kardeşiniz var . Biz babanızın sorgu ifadesini aldıktan sonra kardeşiniz girdi yanında . "
- Bi..bilmiyordum bir kardeşim olduğunu ama doktor bir arkadaşımdan öğrendim buraya geleceğini' dedim.
"Peki o halde ,sormak istediğiniz bir şey var mı?" dedi.
- Hayır yok, teşekkür ederim ' dedim.
-"Memur bey ,konuyla ilgili bilgilendirmeyi ilçe emniyetten öğrenebilir miyiz?" dedi Alperen.
"Elbette , arkadaşlar yardımcı olurlar size. Geçmiş olsun , iyi günler".
-"Teşekkür ederiz , kolay gelsin ".