Merhaba pırıllarım.Keyifli okumalar . Öptüm ,sarıldım kocamanındann💕
! OY VERMEYİ UNUTMAYALIM LÜTFEN.
#Tuğkan: Yazık
#Cem Adrian: Zincir
#Adamlar: Sarılım Birine🔗"Sevgiyi bir çınar' a benzetirim ben . Küçük bir fidan dikin kendinize. Sulayın, konuşun , sevin onu ,sevdiğiniz gibi . Sonra o fidan büyüsün koca çınar olsun sevginiz gibi . Ve daima sevgi gibi sizi her zaman saracak güçlü dalları ve (kolları) , sırtınızı dayayacak olan gövdesi bir dayanağınız olsun ."
Sırtımı göğsüne dayamış, kafamı da boynuna denk gelecek şekilde uzanıyorduk koltukta . O halime çok şaşırmıştı elbette. Sakinleştikten sonra yüzümü gülümseten şey dudaklarına dokunmuş olmamdı. Sıcacıktı dokunduğum dudakları.
Alperen bir çok özel anımda benim için ilkti . İlk öptüğüm, ilk dokunduğum, ilk sevdiğim, ilk aşık olduğumdu. İlk ve sondu. Her zerresiyle, benim için çok özeldi.
"İyi misin sevgilim ? " dedi yumuşak ses tonuyla .
Başımı 'iyiyim' anlamında sallayarak kafamı boynundan kaldırıp yüzümü yüzüne döndürdüm .
- Asen'in çaresizliği bana kendimi hatırlattı Alperen . O kadar çok çaresizdi ve sessizdi ki , içindeki ateş kendini yakıyordu. Çok güçlü bir kız, annesiyle beraber tüm zorluklara katlanabilir ve bu hastalığın üstesinden beraber gelebilirler. Alperen...Ben annemi çok özledim.' diyerek küçük bir kız çocuğu gibi ellerimi yüzüme kapatarak ağlamaya başladım.
"Duru, Duru yapma böyle sevgilim. Ne olursun yapma. Beni bu inci gözyaşlarını dökerek çaresiz bırakma . Özür dilerim sevgilim, içindeki acıyı dindiremediğim için özür dilerim . Keşke bir şansım olsaydı da anneni hayatta tutabilmek için elimden geleni yapabilseydim ." dedi benim gibi hüzünlü çıkan sesiyle .
- Zaman geçiyor, hem de anlamadığımız bir şekilde hızlı geçiyor ama bizden giden sevdiklerimizin acısı hiçbir zaman azalmıyor Alperen. Hâlâ hep dün ki gibi taptaze .
"Bununla başa çıkmak her zaman zordur Duru . Fakat bir zaman sonra artık hayatında, yanında olamayacaklarına inanıyor insan . İnanmak zorunda kalıyor . Ve bununla yaşamayı da zamanla öğreniyoruz" dedi.
Gözümdeki yaşları silip şakağıma öpücük kondurdu .
"Duru?" dedi 'u' yu uzatarak .
- Efendim ? dedim ne diyeceğini tahmin ederek .
"Bir şey diyeceğim ama utanma tamam mı ?" dedi.
- Ne diyeceğine bağlı ' dedim kısılan gözlerimle.
"Çok güzel hissettim . Tabi başka türlü olsa daha iyi olurdu ama olsun her türlü açığım ." dedi muzip bir tavırla .