10.Bölüm🦋

28 6 0
                                    

🌱Mithat Can Özer: Ateş Böceği
🌱Sezen Aksu: Git

*İnsana bildiği cehennem ,bilmediği cennetten daha güvenli gelir.*

Alarmın sesiyle uyandım. Gözlerimi açtığımda kendi odamda değildim. Olamaz ya ! Alperenin odasında uyuya kalmıştım ve üzerimde de örtü vardı.

Yataktan hızla kalkıp kendi odama girdim . Yüzümü yıkayıp ,dişlerimi fırçaladım. Üzerime saten bir gömlek, altına da kot pantolon giydim . Hafif bir makyaj yaptiktan sonra çantamı ve telefonumu da alarak evden çıktım.

Bu hafta içinde mutlaka kendi evime taşınmış olurdum . Merdivenlerden inerken etrafa baktım ama bir ses yoktu . Kapının kulpunu kavrayıp açarken sesini duydum . İrkilerek arkamı döndüm.

"Günaydın, çıkıyor musun ?"

- Evet . Sana da günaydın .

Odasında uyumuştum ve ne diyeceğimi gerçekten bilemiyordum . Sanki iç sesimi duymuş gibi bana cevap verdi .

"Bir şey demene gerek yok . Odada seni görünce şaşırdım ama sorun yok, rahat ol lütfen . "

- Ne zaman gidiyorsun ?

"İki gün sonra..."

- Peki .

"Bu arada doktor önlüğü çok yakışmış."

- Teşekkürederim.

Kapıyı açıp kendimi dışarı attım. Kararını vermiş olmalıydı ki gidiyordu gerçekten. Arabaya bindikten sonra Yavuz'u aradım.

- Günaydın Yavuz , nasılsın?

"Günaydın Duru,iyiyim sen nasılsın?"

- İyi .

"Gerçekten iyi olduğuna inanıyor musun ?"

- Yavuz lütfen, açma bu konuyu.

Yavuz Alperenin en yakınıydı, doğal olarak da durumdan az çok haberdardı.

-Senden bir şey rica edecektim .

"Tabi buyur ."

- Bugün birkaç mobilya ve eşya gelecek ev için. Gelen adamlara yardımcı olur musun ? Anahtar odamda var ,istersen şimdi Alperen evdeyken de alabilirsin .

"Tabi tabi, yardımcı olurum ben ."

- Teşekkür ederim ,görüşürüz.

" Önemli değil, kolay gelsin ."

- Sağol .

Hastaneye gelince odama girip üzerimi değiştirdim. Telefonumu cebime atarak acile indim . İmzalanacak birkaç dosyayı hallettim. Dün kalan bir iki dosyamı incelerken yanıma erkek bir doktor geldi .

"Merhaba!"

- Merhaba.

"Hastanede yenisiniz galiba , ben Fırat. Memnun oldum ."

- Evet yeni başladım , bugün ikinci günüm. Duru bende ,memnun oldum .

"Birkaç yıldır buradayım ben , hastane ortamı, çalışanları iyi insanlardır . Bir şeye ihtiyacınız olursa ben de yardım isteyebilirsiniz ."

- Teşekkür ederim .

"İzninizle ben gideyim,kolay gelsin."

- Size de .

VİOLET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin