Keyifli okumalar dostlarım 🌺
Sufle: Pus
Ferah Zeydan: Yanmışız Senle"İyi geceler doktor." Neden böyle demişti ki .Tamam doktorum ama doktor anlamında değil seslenişinin anlamı bi farklı gibiydi. Bu adam niye bana bu kadar tuhaf geliyordu ki .
Ayrıca birisi parfümünü o kadar sıkmamasını söylemeliydi bu adama çünkü gerçekten çok dikkat dağıtıyor.
Gece uykumu güzel almıştım ve bedenim kendine geliyordu . Yorganı üzerimden kaldırdıktan sonra banyoya yürüdüm. Dişlerimi fırçalayıp üzerimdekileri de indirdikten sonra duşa kabine girdim .
Çok sıcak ya da soğuk su ile duş almazdım. Suyu ılık bir şekilde ayarladım ve su başlığının altına girdim .Bu iki üç gün yalnız kalmak iyi gelmişti. Döndüğümde içimde bir harabe olsa da eskisi gibi güçlü görünüm verebilecektim.
Güzelce duşumu aldıktan sonra bornoza sarınıp banyoda iç çamaşırlarımı üzerime geçirdim. Aslında bu bende küçüklükten kalan bir huydu. Eğer evde birileri varsa kendi odam olsa bile odamda değil banyoda giyinirdim.
İçme beyaz bir sıfır kol badi , altına kahverengi deri bir pantolon ve üstüne de renkli güzel bir ceket giydim. Badimi pantolonumun içine koydum askılı beyaz bir çanta da taktıktan sonra hazırdım.
Makyaj yapmadım. Klasik ama rahat bir kombindi en azından. Şıklığa önem versem de rahatıma da bir o kadar fazla düşkün biriyimdir .
Çantama gerekli eşyaları koyduktan sonra oda kartımı alıp odadan çıktım.
Umarım odasının önünde bekliyordur da çalmak zorunda kalmam .Her ne kadar az bir konuşma geçse de aramızda tanıdığım samimi birisi değildi.Odanın önünden yavaş adımlarla ayrıldım. Odasının bulunduğu koridora geldiğimde kapısına doğru baktım ama orada değildi. Acaba unutmuş muydu gideceğimizi? Derin bir nefes alıp odanın önüne doğru yürüdüm.
Kapıyı çalsam mı çalmasam mı diye düşünürken kapı açıldı. Beni görünce anlık bir şaşırdı.
" Günaydın, beklettim mi?"
-Hayır, ben de yeni geldim. Kapınızı çalsam mı diye düşündüm ama gerek kalmadı. Size de günaydın.
"Hazırsanız çıkalım mı?"
- Çıkalım.
Odasının kapısını kapattıktan sonra beraber asansöre doğru yürüdük . Lobiye inene kadar ikimizden de ses çıkmadı. Otelden çıktığımızda otopark'a doğru yürüdük.
Aaa bir dakika bu adam geçen gün arabasına çarptığım adamdı. Tuhaf ki Alperen Bey'in arabasının yanında duruyordu. Arabanın yanına gelince durdum .